All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Learning strategies of University Students of Teacher Training Disciplines in Online Courses in the Education Oriented on ICT Subjects

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73586511" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73586511 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdělávací strategie vysokoškolských studentů učitelských oborů v online kurzech zaměřených na informatické předměty

  • Original language description

    Od vzniku prvního MOOC kurzu uběhlo přibližně osm let. Během této doby zaznamenaly masivní otevřené online kurzy prudký rozvoj a dnes již, nejen v zahraničí, postupně pronikají i do klasického univerzitního vzdělávání. Článek se zabývá teoretickým pozadím nutným pro přípravu výzkumu, týkajícího se zavádění online kurzů s prvky MOOC ve vzdělávání v informaticky zaměřených předmětech u vysokoškolských studentů učitelských oborů. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat různé strategie vysokoškolských studentů k jejich vzdělávacím aktivitám realizovaným prostřednictvím online kurzu.

  • Czech name

    Vzdělávací strategie vysokoškolských studentů učitelských oborů v online kurzech zaměřených na informatické předměty

  • Czech description

    Od vzniku prvního MOOC kurzu uběhlo přibližně osm let. Během této doby zaznamenaly masivní otevřené online kurzy prudký rozvoj a dnes již, nejen v zahraničí, postupně pronikají i do klasického univerzitního vzdělávání. Článek se zabývá teoretickým pozadím nutným pro přípravu výzkumu, týkajícího se zavádění online kurzů s prvky MOOC ve vzdělávání v informaticky zaměřených předmětech u vysokoškolských studentů učitelských oborů. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat různé strategie vysokoškolských studentů k jejich vzdělávacím aktivitám realizovaným prostřednictvím online kurzu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII

  • ISBN

    978-80-244-5277-7

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    190-196

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Nov 8, 2016

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article