Analysis of Individual Education Plans in the Context of Index For Inclusion
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33157857" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33157857 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza individuálních edukačních plánů v kontextu Indexu pro inkluzi
Original language description
Žáci základních škol v České republice, kteří nejsou zařazeni do kategorie žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, ale vyžadující specifickou pozornost a intervenci pedagogů, jsou cílovou skupinou projektu, v rámci kterého byla zpracována analýza potřeb těchto žáků. Na jejím základě byly koncipovány individuální edukační plány, které byly vytvořeny pro 165 žáků z 8 škol zapojených do projektu. Cílem příspěvku bylo zmapování a analýza těchto individuálních plánů a jejich komparace s dokumentem "Ukazatel inkluze: rozvoj učení a zapojení ve školách" (2011), ve kterém jsou detailně vymezeny indikátory a k nim formulovány otázky, které pomáhají definovat význam jednotlivých ukazatelů.
Czech name
Analýza individuálních edukačních plánů v kontextu Indexu pro inkluzi
Czech description
Žáci základních škol v České republice, kteří nejsou zařazeni do kategorie žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, ale vyžadující specifickou pozornost a intervenci pedagogů, jsou cílovou skupinou projektu, v rámci kterého byla zpracována analýza potřeb těchto žáků. Na jejím základě byly koncipovány individuální edukační plány, které byly vytvořeny pro 165 žáků z 8 škol zapojených do projektu. Cílem příspěvku bylo zmapování a analýza těchto individuálních plánů a jejich komparace s dokumentem "Ukazatel inkluze: rozvoj učení a zapojení ve školách" (2011), ve kterém jsou detailně vymezeny indikátory a k nim formulovány otázky, které pomáhají definovat význam jednotlivých ukazatelů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Perspektivy speciální pedagogiky - potřeby, možnosti a výzvy
ISBN
978-80-244-4907-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
216-222
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Mar 17, 2015
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—