Models of interaction between a teacher and a student with multiple disability
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73577710" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73577710 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Modely interakce mezi učitelem a žákem s kombinovaným postižením
Original language description
Tématem příspěvku je představení specifik interakce mezi učiteli a žáky s těžkým kombinovaným postižením. Tato specifika jsou prezentována ze dvou odlišných hledisek, které autor označuje jako vertikální a horizontální pojetí interakce. Z hlediska vertikálního pojetí se jedná o průřez interakce a její analýzu v daném okamžiku. Z hlediska horizontálního pojetí je interakce analyzována jako proces probíhající v čase. Tento popis specifik vznikl na základě výzkumných šetření autora realizovaných u žáků s těžkým kombinovaným postižením a jejich učitelů, jejichž cíle, metodika a vybrané výstupy jsou v příspěvku představeny. Získaná data jsou zde využita pro návrhy doporučení týkající se pedagogické dokumentace i praktické realizace výukových situací.
Czech name
Modely interakce mezi učitelem a žákem s kombinovaným postižením
Czech description
Tématem příspěvku je představení specifik interakce mezi učiteli a žáky s těžkým kombinovaným postižením. Tato specifika jsou prezentována ze dvou odlišných hledisek, které autor označuje jako vertikální a horizontální pojetí interakce. Z hlediska vertikálního pojetí se jedná o průřez interakce a její analýzu v daném okamžiku. Z hlediska horizontálního pojetí je interakce analyzována jako proces probíhající v čase. Tento popis specifik vznikl na základě výzkumných šetření autora realizovaných u žáků s těžkým kombinovaným postižením a jejich učitelů, jejichž cíle, metodika a vybrané výstupy jsou v příspěvku představeny. Získaná data jsou zde využita pro návrhy doporučení týkající se pedagogické dokumentace i praktické realizace výukových situací.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Volume of the periodical
26
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
17
Pages from-to
105-121
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—