All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Sentence Repetition and Sentence Comprehension at First Grade Pupils from Speech and Language Elementary School and Pupils from Elementary School of Common Type

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73586640" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73586640 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://psych.upol.cz/wp-content/uploads/2018/06/2018_7.pdf" target="_blank" >http://psych.upol.cz/wp-content/uploads/2018/06/2018_7.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Opakování vět a porozumění větám u žáků 1. ročníku základní školy logopedického typu a základní školy

  • Original language description

    Cílem výzkumu bylo vyšetřit opakování vět a porozumění větám u vybraného vzorku žáků 1. ročníků základní školy logopedického typu (dále též ZŠL) a žáků základní školy (dále též ZŠ). Autorka vyšetřila 46 žáků, z toho 13 ze základní školy logopedické, 12 ze základní školy pro žáky se specifickými poruchami učení a 21 žáků s typickým vývojem jazyka ze ZŠ. Výsledky: Žáci ze ZŠL (N=25) dosáhli průměrného skóre v Opakování vět 0,88 z celkového počtu 6 bodů, v Porozumění větám 5,52 z 9 bodů. Žáci ze ZŠ (N=21) měli průměrné skóre v Opakování vět 3,38 z 6 bodů, v Porozumění větám 6,52 z 9 bodů. Závěry: Žáci na ZŠ dosáhli v Opakování vět i v Porozumění větám lepšího výsledku než žáci ze ZŠL (p=0,0000; p=0,04). Mezi skóre v Opakování vět a Porozumění větám existuje významný vztah (N=46, míra závislosti r=0,39, p=0,007).

  • Czech name

    Opakování vět a porozumění větám u žáků 1. ročníku základní školy logopedického typu a základní školy

  • Czech description

    Cílem výzkumu bylo vyšetřit opakování vět a porozumění větám u vybraného vzorku žáků 1. ročníků základní školy logopedického typu (dále též ZŠL) a žáků základní školy (dále též ZŠ). Autorka vyšetřila 46 žáků, z toho 13 ze základní školy logopedické, 12 ze základní školy pro žáky se specifickými poruchami učení a 21 žáků s typickým vývojem jazyka ze ZŠ. Výsledky: Žáci ze ZŠL (N=25) dosáhli průměrného skóre v Opakování vět 0,88 z celkového počtu 6 bodů, v Porozumění větám 5,52 z 9 bodů. Žáci ze ZŠ (N=21) měli průměrné skóre v Opakování vět 3,38 z 6 bodů, v Porozumění větám 6,52 z 9 bodů. Závěry: Žáci na ZŠ dosáhli v Opakování vět i v Porozumění větám lepšího výsledku než žáci ze ZŠL (p=0,0000; p=0,04). Mezi skóre v Opakování vět a Porozumění větám existuje významný vztah (N=46, míra závislosti r=0,39, p=0,007).

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    PHD Existence 2018 &quot;Nekonečno v psychologii&quot;. Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech Sborník odborných příspěvků

  • ISBN

    978-80-244-5339-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    160-169

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 31, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article