All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Development of Pupil‘ ́s Selfassessment as a Part of Teacher‘s Assessment Strategy in Technical Education at Primary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73588880" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73588880 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201802-0009_rozvoj_sebehodnoceni_zaka_jako_soucast_hodnotici_strategie_ucitele_v_technicke_vychove_na_primarni_skole.php" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201802-0009_rozvoj_sebehodnoceni_zaka_jako_soucast_hodnotici_strategie_ucitele_v_technicke_vychove_na_primarni_skole.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.010" target="_blank" >10.5507/jtie.2018.010</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj sebehodnocení žáka jako součást hodnotící strategie učitele v technické výchově na primární škole

  • Original language description

    Článek prezentuje sebehodnocení jako významnou součást hodnocení žáka učitelem a současně jako jednu z klíčových kategorií ovlivňující formování žáka v prvních letech povinné školní docházky. Cílem článku je prezentovat dílčí výsledky případové studie zaměřené na reflexi současného stavu hodnotících procesů učitele při realizaci technické výchovy na primární škole. Hodnocení v tak specificky zaměřených předmětech, jako jsou technicky orientované předměty, je významně ovlivňováno několika faktory, z nichž nejvýznamnější je faktor učitele. Článek předkládá odpovědi na otázky – jakým způsobem učitel zapojuje žáka do hodnocení a navozuje sebehodnotící aktivity žáka?

  • Czech name

    Rozvoj sebehodnocení žáka jako součást hodnotící strategie učitele v technické výchově na primární škole

  • Czech description

    Článek prezentuje sebehodnocení jako významnou součást hodnocení žáka učitelem a současně jako jednu z klíčových kategorií ovlivňující formování žáka v prvních letech povinné školní docházky. Cílem článku je prezentovat dílčí výsledky případové studie zaměřené na reflexi současného stavu hodnotících procesů učitele při realizaci technické výchovy na primární škole. Hodnocení v tak specificky zaměřených předmětech, jako jsou technicky orientované předměty, je významně ovlivňováno několika faktory, z nichž nejvýznamnější je faktor učitele. Článek předkládá odpovědi na otázky – jakým způsobem učitel zapojuje žáka do hodnocení a navozuje sebehodnotící aktivity žáka?

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    10

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    41-53

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database