Diversity of Social Identity of Beginning Teachers in Higher Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73592394" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73592394 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Diverzita společenského pojetí identity začínajících učitelů na vysoké škole
Original language description
Společenská vnímání učitelské profese přináší odlišné evokace vztahovostí, vykreslující aktuální obraz ve vztahu účastníků vzdělávacího procesu v univerzitním prostředí. Sebepojetí začínajícího učitele je z pohledu univerzitního prostředí variační a obnáší odlišné selektování potřebné pro celistvé ukotvení komplexity pro přímou kategorizaci současných přístupů k začínajícímu učiteli. Vjem identity a její kategorizace odlišují jemné fragmenty, které jsou podrobeny ucelenému zkoumání v procesu kvalitativního designu, kde pomocí narativních technik a následnou analýzou dat příspěvek sumarizuje poznatky v komplexním měřítku aktuální reciprocity pojetí začínajícího učitele v univerzitním prostředí.
Czech name
Diverzita společenského pojetí identity začínajících učitelů na vysoké škole
Czech description
Společenská vnímání učitelské profese přináší odlišné evokace vztahovostí, vykreslující aktuální obraz ve vztahu účastníků vzdělávacího procesu v univerzitním prostředí. Sebepojetí začínajícího učitele je z pohledu univerzitního prostředí variační a obnáší odlišné selektování potřebné pro celistvé ukotvení komplexity pro přímou kategorizaci současných přístupů k začínajícímu učiteli. Vjem identity a její kategorizace odlišují jemné fragmenty, které jsou podrobeny ucelenému zkoumání v procesu kvalitativního designu, kde pomocí narativních technik a následnou analýzou dat příspěvek sumarizuje poznatky v komplexním měřítku aktuální reciprocity pojetí začínajícího učitele v univerzitním prostředí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník ze VII. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd
ISBN
978-80-7557-168-7
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
9
Pages from-to
156-164
Publisher name
Epocha
Place of publication
Praha
Event location
Olomouc
Event date
Apr 25, 2018
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—