All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Diversity of Social Identity of Beginning Teachers in Higher Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73592394" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73592394 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Diverzita společenského pojetí identity začínajících učitelů na vysoké škole

  • Original language description

    Společenská vnímání učitelské profese přináší odlišné evokace vztahovostí, vykreslující aktuální obraz ve vztahu účastníků vzdělávacího procesu v univerzitním prostředí. Sebepojetí začínajícího učitele je z pohledu univerzitního prostředí variační a obnáší odlišné selektování potřebné pro celistvé ukotvení komplexity pro přímou kategorizaci současných přístupů k začínajícímu učiteli. Vjem identity a její kategorizace odlišují jemné fragmenty, které jsou podrobeny ucelenému zkoumání v procesu kvalitativního designu, kde pomocí narativních technik a následnou analýzou dat příspěvek sumarizuje poznatky v komplexním měřítku aktuální reciprocity pojetí začínajícího učitele v univerzitním prostředí.

  • Czech name

    Diverzita společenského pojetí identity začínajících učitelů na vysoké škole

  • Czech description

    Společenská vnímání učitelské profese přináší odlišné evokace vztahovostí, vykreslující aktuální obraz ve vztahu účastníků vzdělávacího procesu v univerzitním prostředí. Sebepojetí začínajícího učitele je z pohledu univerzitního prostředí variační a obnáší odlišné selektování potřebné pro celistvé ukotvení komplexity pro přímou kategorizaci současných přístupů k začínajícímu učiteli. Vjem identity a její kategorizace odlišují jemné fragmenty, které jsou podrobeny ucelenému zkoumání v procesu kvalitativního designu, kde pomocí narativních technik a následnou analýzou dat příspěvek sumarizuje poznatky v komplexním měřítku aktuální reciprocity pojetí začínajícího učitele v univerzitním prostředí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník ze VII. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd

  • ISBN

    978-80-7557-168-7

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    156-164

  • Publisher name

    Epocha

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Apr 25, 2018

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article