All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Is Inclusion a Real Inclusion in our Country?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73593001" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73593001 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Je u nás inkluze inkluzí?

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na příčiny zavádění tzv. inkluzivní reformy v České republice od září 2016, její průběh a důsledky. Hodnotí legislativní, organizační i společenské dopady probíhajících změn a jejich vliv na podobu vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Příspěvek se nezabývá pouze speciálně pedagogickými či obecně pedagogickými důsledky tzv. inkluzivní reformy, ale hodnotí i roli ústředního orgánu státní správy – Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Uvedeny jsou i dílčí výsledky rozsáhlého výzkumu postojů pedagogů k probíhajícím změnám. V rámci příspěvku jsou vysvětleny i příčiny rozsáhlého odmítnutí této „reformy“ ze strany laické veřejnosti v ČR.

  • Czech name

    Je u nás inkluze inkluzí?

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na příčiny zavádění tzv. inkluzivní reformy v České republice od září 2016, její průběh a důsledky. Hodnotí legislativní, organizační i společenské dopady probíhajících změn a jejich vliv na podobu vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Příspěvek se nezabývá pouze speciálně pedagogickými či obecně pedagogickými důsledky tzv. inkluzivní reformy, ale hodnotí i roli ústředního orgánu státní správy – Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Uvedeny jsou i dílčí výsledky rozsáhlého výzkumu postojů pedagogů k probíhajícím změnám. V rámci příspěvku jsou vysvětleny i příčiny rozsáhlého odmítnutí této „reformy“ ze strany laické veřejnosti v ČR.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Inkluzívne prístupy v edukácii detí a žiakov

  • ISBN

    978-80-561-0598-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    20-30

  • Publisher name

    Verbum - vydavateľstvo Katolickej univerzity

  • Place of publication

    Ružomberok

  • Event location

    Levoča

  • Event date

    Sep 12, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article