The problem of discipline in physical education novice teachers in 2nd level of primary schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73593765" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73593765 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problém kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy na druhém stupni základních škol
Original language description
Pojem a oblast začínajícího učitele stále vyvolává zájem teoretiků a praktiků zabývajících se výchovně-vzdělávacím procesem. Podle existujících výzkumů se ukázalo, že téměř 75 % začínajících učitelů se potýká s problémem udržení kázně při výuce. S takovými potížemi se setkávají i začínající učitelé tělesné výchovy. Cílem předloženého příspěvku bude prozkoumání a popsání konceptu týkajícího se fenoménu kázně v hodinách tělesné výchovy, na druhém stupni základních škol. Data budou sbírána metodou polostruktorovaných rozhovorů se začínajícími učiteli tělesné výchovy. Získaná data budou analyzována pomocí metody zakotvené teorie (ang. Grounded Theory Method).
Czech name
Problém kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy na druhém stupni základních škol
Czech description
Pojem a oblast začínajícího učitele stále vyvolává zájem teoretiků a praktiků zabývajících se výchovně-vzdělávacím procesem. Podle existujících výzkumů se ukázalo, že téměř 75 % začínajících učitelů se potýká s problémem udržení kázně při výuce. S takovými potížemi se setkávají i začínající učitelé tělesné výchovy. Cílem předloženého příspěvku bude prozkoumání a popsání konceptu týkajícího se fenoménu kázně v hodinách tělesné výchovy, na druhém stupni základních škol. Data budou sbírána metodou polostruktorovaných rozhovorů se začínajícími učiteli tělesné výchovy. Získaná data budou analyzována pomocí metody zakotvené teorie (ang. Grounded Theory Method).
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIII
ISBN
978-80-244-5475-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
5-11
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Nov 7, 2018
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—