Strategies of mastering discipline in novice physical education teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73605823" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73605823 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/04/ONLINE-SBORNIK-2019.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/04/ONLINE-SBORNIK-2019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategie zvládání kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy
Original language description
Výzvy a problémy, se kterými se setkávají začínající učitele na začátku své profesní dráhy, jsou velmi početné. Šimoník (1995) tvrdí, že celkem 75 % začínajících učitelů na druhém stupni základních škol mělo potíže s problematikou kázně ve výuce. Výzkumy ze zahraničí poukazují na skutečnost, že se podobná situace týká i začínajících učitelů tělesné výchovy. Hlavním cílem tohoto příspěvku je představit a analyzovat strategie pro udržování kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy na prvním stupni základních škol. Semi-strukturované rozhovory byly použity jako hlavní výzkumná metoda. Zakotvená teorie byla použita jako nástroj pro analýzu získaných dat.
Czech name
Strategie zvládání kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy
Czech description
Výzvy a problémy, se kterými se setkávají začínající učitele na začátku své profesní dráhy, jsou velmi početné. Šimoník (1995) tvrdí, že celkem 75 % začínajících učitelů na druhém stupni základních škol mělo potíže s problematikou kázně ve výuce. Výzkumy ze zahraničí poukazují na skutečnost, že se podobná situace týká i začínajících učitelů tělesné výchovy. Hlavním cílem tohoto příspěvku je představit a analyzovat strategie pro udržování kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy na prvním stupni základních škol. Semi-strukturované rozhovory byly použity jako hlavní výzkumná metoda. Zakotvená teorie byla použita jako nástroj pro analýzu získaných dat.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník
ISBN
978-80-244-5886-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
6-13
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Nov 6, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—