All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Strategies of mastering discipline in novice physical education teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73605823" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73605823 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/04/ONLINE-SBORNIK-2019.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/04/ONLINE-SBORNIK-2019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Strategie zvládání kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy

  • Original language description

    Výzvy a problémy, se kterými se setkávají začínající učitele na začátku své profesní dráhy, jsou velmi početné. Šimoník (1995) tvrdí, že celkem 75 % začínajících učitelů na druhém stupni základních škol mělo potíže s problematikou kázně ve výuce. Výzkumy ze zahraničí poukazují na skutečnost, že se podobná situace týká i začínajících učitelů tělesné výchovy. Hlavním cílem tohoto příspěvku je představit a analyzovat strategie pro udržování kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy na prvním stupni základních škol. Semi-strukturované rozhovory byly použity jako hlavní výzkumná metoda. Zakotvená teorie byla použita jako nástroj pro analýzu získaných dat.

  • Czech name

    Strategie zvládání kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy

  • Czech description

    Výzvy a problémy, se kterými se setkávají začínající učitele na začátku své profesní dráhy, jsou velmi početné. Šimoník (1995) tvrdí, že celkem 75 % začínajících učitelů na druhém stupni základních škol mělo potíže s problematikou kázně ve výuce. Výzkumy ze zahraničí poukazují na skutečnost, že se podobná situace týká i začínajících učitelů tělesné výchovy. Hlavním cílem tohoto příspěvku je představit a analyzovat strategie pro udržování kázně u začínajících učitelů tělesné výchovy na prvním stupni základních škol. Semi-strukturované rozhovory byly použity jako hlavní výzkumná metoda. Zakotvená teorie byla použita jako nástroj pro analýzu získaných dat.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník

  • ISBN

    978-80-244-5886-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    6-13

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Nov 6, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article