Learning approaches of students of teaching and non-teaching disciplines and their motives for the study of the Faculty of Educatio
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73608742" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73608742 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/12/ONLINE-SBORNIK-FINAL.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/12/ONLINE-SBORNIK-FINAL.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Studijní přístup studentů učitelských a neučitelských oborů a jejich motivy ke studiu Pedagogické fakult
Original language description
Příspěvek pojednává o studijním přístupu studentů učitelských a neučitelských oborů a jejich motivech ke studiu Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Cílem vzdělávací politiky by mělo být získáváním (a udržení) kvalitních a zároveň pro svou práci motivovaných učitelů. Cílem výzkumného šetření je tedy zjistit, zda existuje souvislost mezi přístupem ke studiu a motivy studia pedagogické fakulty. Mimo jiné se šetření i zabývá rozdíly v přístupu ke studiu mezi studenty učitelských a neučitelských oborů.
Czech name
Studijní přístup studentů učitelských a neučitelských oborů a jejich motivy ke studiu Pedagogické fakult
Czech description
Příspěvek pojednává o studijním přístupu studentů učitelských a neučitelských oborů a jejich motivech ke studiu Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Cílem vzdělávací politiky by mělo být získáváním (a udržení) kvalitních a zároveň pro svou práci motivovaných učitelů. Cílem výzkumného šetření je tedy zjistit, zda existuje souvislost mezi přístupem ke studiu a motivy studia pedagogické fakulty. Mimo jiné se šetření i zabývá rozdíly v přístupu ke studiu mezi studenty učitelských a neučitelských oborů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků
ISBN
978-80-244-6011-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
340-347
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Nov 4, 2020
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—