The Coping Strategy of Teaching Assistants in Relation with Personal Traits
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F22%3A73617923" target="_blank" >RIV/61989592:15410/22:73617923 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategie zvládání stresu u asistentů pedagoga v kontextu osobnostních rysů
Original language description
Příspěvek se věnuje pedagogickým pracovníkům – asistentům pedagoga. Cílem výzkumného šetření bylo prozkoumat strategie zvládání stresu ve vztahu s osobnostními rysy asistentů pedagoga. Dále to, zda daný výskyt strategií zvládání stresu souvisí s jejich získaným vzděláním, praxí.
Czech name
Strategie zvládání stresu u asistentů pedagoga v kontextu osobnostních rysů
Czech description
Příspěvek se věnuje pedagogickým pracovníkům – asistentům pedagoga. Cílem výzkumného šetření bylo prozkoumat strategie zvládání stresu ve vztahu s osobnostními rysy asistentů pedagoga. Dále to, zda daný výskyt strategií zvládání stresu souvisí s jejich získaným vzděláním, praxí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z XI. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd
ISBN
978-80-278-0110-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
123-135
Publisher name
Epocha
Place of publication
Praha
Event location
Olomouc
Event date
Sep 14, 2022
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—