All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Modification and Application of ECSI on the Czech Service Market.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00003189" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00003189 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Modifikace a aplikace ECSI na trhu služeb v českém prostředí.

  • Original language description

    Tento příspěvek popisuje projekt zabývající se metodikou sledování a hodnocení spokojenosti zákazníků. Cílem projektu bylo nalezení vhodné metodiky ECSI dle specifik českého trhu, následně její otestování na terciálním trhu služeb a závěrem ukázání významu jeho praktického využívání v tržním prostředí. Pro výzkum jsme zvolili trh cestovního ruchu a trh finančních služeb. Na trhu cestovního ruchu byly počítány indexy spokojenosti zákazníka mezi dvěmi konkurujícími si cestovními kancelářemi v Brně. Celkové indexy vyšly pro CK 1 v hodnotě 85 % a pro CK 2 74 %. Na finančním trhu jsme zvolili dvě pobočky téže banky působící na území Brna. Celkové hodnocení vyznělo lépe pro pobočku banka 2 (Brno-venkov), jejíž celkový index nabývá hodnoty 82 %, banka 1 (Brno-město) dosáhla hodnoty celkového indexu spokojenosti zákazníka 72 %.

  • Czech name

    Modifikace a aplikace ECSI na trhu služeb v českém prostředí.

  • Czech description

    Tento příspěvek popisuje projekt zabývající se metodikou sledování a hodnocení spokojenosti zákazníků. Cílem projektu bylo nalezení vhodné metodiky ECSI dle specifik českého trhu, následně její otestování na terciálním trhu služeb a závěrem ukázání významu jeho praktického využívání v tržním prostředí. Pro výzkum jsme zvolili trh cestovního ruchu a trh finančních služeb. Na trhu cestovního ruchu byly počítány indexy spokojenosti zákazníka mezi dvěmi konkurujícími si cestovními kancelářemi v Brně. Celkové indexy vyšly pro CK 1 v hodnotě 85 % a pro CK 2 74 %. Na finančním trhu jsme zvolili dvě pobočky téže banky působící na území Brna. Celkové hodnocení vyznělo lépe pro pobočku banka 2 (Brno-venkov), jejíž celkový index nabývá hodnoty 82 %, banka 1 (Brno-město) dosáhla hodnoty celkového indexu spokojenosti zákazníka 72 %.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Changes of behavior of business domain evoked by economic transformation and new consumer trends</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    LIII

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    185-193

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database