Event marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00095787" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00095787 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Event marketing
Original language description
Tématikou příspěvku je event marketing jako jeden z aktuálních nástrojů marketingové komunikace. Nabízí nový pohled na možná řešení komunikačních procesů a tím i zvýšení konkurenceschopnosti na současném trhu, na němž přestává fungovat klasická reklama.V příspěvku je popsána tématika tohoto nástroje a jeho konkrétní využití v praxi.
Czech name
Event marketing
Czech description
Tématikou příspěvku je event marketing jako jeden z aktuálních nástrojů marketingové komunikace. Nabízí nový pohled na možná řešení komunikačních procesů a tím i zvýšení konkurenceschopnosti na současném trhu, na němž přestává fungovat klasická reklama.V příspěvku je popsána tématika tohoto nástroje a jeho konkrétní využití v praxi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Česká ekonomika v procesu globalizace
ISBN
80-210-4089-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
189-192
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—