CoO effect as an important issue in buying consumer behaviour
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098343" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098343 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
CoO efekt jako významný faktor v kupním chování spotřebitele
Original language description
Současné vysoce konkurenční prostředí vede k neustálým změnám nejen v obchodních aktivitách, ale následně I v chovaní spotřebitele a našem životním stylu. Hlavní globalizační trendy ovlivňují naše myšlenky a naše činnosti. Na druhé straně nezbytnost individuálních požadavků zákazníků, regionální aspekty a další vytvářejí opozici standardizovanosti vyplývající z globalizace. Zákazníci v široké nabídce produktů stále se rozšiřujícího trhu hledají nejvyšší nabízenou absolutní hodnotu. CoO efekt má významnývliv na vnímání kvality zboží a jeho hodnota může být určující pro úspěšnost podnikání. Cílem příspěvku je rozbor CoO efektu -- analýza existujících stereotypů -- na základě výsledků marketingového výzkumu zaměřeném na české spotřebitele. Příbuzná problematika CoT a CoL efektu je taktéž v příspěvku diskutována.
Czech name
CoO efekt jako významný faktor v kupním chování spotřebitele
Czech description
Současné vysoce konkurenční prostředí vede k neustálým změnám nejen v obchodních aktivitách, ale následně I v chovaní spotřebitele a našem životním stylu. Hlavní globalizační trendy ovlivňují naše myšlenky a naše činnosti. Na druhé straně nezbytnost individuálních požadavků zákazníků, regionální aspekty a další vytvářejí opozici standardizovanosti vyplývající z globalizace. Zákazníci v široké nabídce produktů stále se rozšiřujícího trhu hledají nejvyšší nabízenou absolutní hodnotu. CoO efekt má významnývliv na vnímání kvality zboží a jeho hodnota může být určující pro úspěšnost podnikání. Cílem příspěvku je rozbor CoO efektu -- analýza existujících stereotypů -- na základě výsledků marketingového výzkumu zaměřeném na české spotřebitele. Příbuzná problematika CoT a CoL efektu je taktéž v příspěvku diskutována.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní vedecké dny
ISBN
80-8069-704-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
1-8
Publisher name
SPU Nitra
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra
Event date
Jan 1, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—