All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CoO effect as an important issue in buying consumer behaviour

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098343" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098343 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    CoO efekt jako významný faktor v kupním chování spotřebitele

  • Original language description

    Současné vysoce konkurenční prostředí vede k neustálým změnám nejen v obchodních aktivitách, ale následně I v chovaní spotřebitele a našem životním stylu. Hlavní globalizační trendy ovlivňují naše myšlenky a naše činnosti. Na druhé straně nezbytnost individuálních požadavků zákazníků, regionální aspekty a další vytvářejí opozici standardizovanosti vyplývající z globalizace. Zákazníci v široké nabídce produktů stále se rozšiřujícího trhu hledají nejvyšší nabízenou absolutní hodnotu. CoO efekt má významnývliv na vnímání kvality zboží a jeho hodnota může být určující pro úspěšnost podnikání. Cílem příspěvku je rozbor CoO efektu -- analýza existujících stereotypů -- na základě výsledků marketingového výzkumu zaměřeném na české spotřebitele. Příbuzná problematika CoT a CoL efektu je taktéž v příspěvku diskutována.

  • Czech name

    CoO efekt jako významný faktor v kupním chování spotřebitele

  • Czech description

    Současné vysoce konkurenční prostředí vede k neustálým změnám nejen v obchodních aktivitách, ale následně I v chovaní spotřebitele a našem životním stylu. Hlavní globalizační trendy ovlivňují naše myšlenky a naše činnosti. Na druhé straně nezbytnost individuálních požadavků zákazníků, regionální aspekty a další vytvářejí opozici standardizovanosti vyplývající z globalizace. Zákazníci v široké nabídce produktů stále se rozšiřujícího trhu hledají nejvyšší nabízenou absolutní hodnotu. CoO efekt má významnývliv na vnímání kvality zboží a jeho hodnota může být určující pro úspěšnost podnikání. Cílem příspěvku je rozbor CoO efektu -- analýza existujících stereotypů -- na základě výsledků marketingového výzkumu zaměřeném na české spotřebitele. Příbuzná problematika CoT a CoL efektu je taktéž v příspěvku diskutována.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mezinárodní vedecké dny

  • ISBN

    80-8069-704-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    1-8

  • Publisher name

    SPU Nitra

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Nitra

  • Event date

    Jan 1, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article