Selected aspects of consumer behavior on the market with food supplements, with the emphasis on vitamins and minerals
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109904" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109904 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály
Original language description
Výživa obyvatelstva se v posledních letech výrazně změnila. Lidé se začali více zabývat vlastním zdravím a zdravým životním stylem. Podpora ochrany zdraví začíná péčí o vlastní životosprávu, kde hlavní roli hraje výživa. Doplňky stravy jsou jedním ze způsobů, které mohou pomoci dodat našemu tělu chybějící potřebné a ochranné látky, kterých není v běžné stravě dostatek. Trh s doplňky stravy je jednou z nejrychleji rostoucích oblastí výroby a obchodu nejen v České republice, ale i v Evropě. Příspěvek přináší výsledky diplomové práce, která se pokusila alespoň částečně vystihnout převládající kritéria, vedoucí spotřebitele k jejich rozhodování o výběru kupovaných produktů na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály, přináší výsledky analýzya hodnocení podstatných aspektů nákupního chování spotřebitelů. Výsledky vychází marketingového průzkumu realizovaného v březnu a dubnu 2007 formou dotazníkového šetření (n = 200). Podrobněji se věnuje hlavním faktorům, které ovlivňují n
Czech name
Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály
Czech description
Výživa obyvatelstva se v posledních letech výrazně změnila. Lidé se začali více zabývat vlastním zdravím a zdravým životním stylem. Podpora ochrany zdraví začíná péčí o vlastní životosprávu, kde hlavní roli hraje výživa. Doplňky stravy jsou jedním ze způsobů, které mohou pomoci dodat našemu tělu chybějící potřebné a ochranné látky, kterých není v běžné stravě dostatek. Trh s doplňky stravy je jednou z nejrychleji rostoucích oblastí výroby a obchodu nejen v České republice, ale i v Evropě. Příspěvek přináší výsledky diplomové práce, která se pokusila alespoň částečně vystihnout převládající kritéria, vedoucí spotřebitele k jejich rozhodování o výběru kupovaných produktů na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály, přináší výsledky analýzya hodnocení podstatných aspektů nákupního chování spotřebitelů. Výsledky vychází marketingového průzkumu realizovaného v březnu a dubnu 2007 formou dotazníkového šetření (n = 200). Podrobněji se věnuje hlavním faktorům, které ovlivňují n
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
1-7
Publisher name
Konvoj
Place of publication
Brno
Event location
Luhačovice
Event date
Sep 5, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—