Advertising and its influences and consequences in firm decision-making
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00124168" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00124168 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklama a její vliv a následky v problematice firemního rozhodování
Original language description
Cílem příspěvku je identifikace vlivu reklamy na firemní rozhodování, zejména potom o ceně a kvalitě statků. Toto rozhodování je sledováno v závislosti na tržní struktuře. Součástí rozhodování je i volba optimálního množství reklamy. Tato část je zpracována v souvislosti s otázkou plýtvání zdroji.
Czech name
Reklama a její vliv a následky v problematice firemního rozhodování
Czech description
Cílem příspěvku je identifikace vlivu reklamy na firemní rozhodování, zejména potom o ceně a kvalitě statků. Toto rozhodování je sledováno v závislosti na tržní struktuře. Součástí rozhodování je i volba optimálního množství reklamy. Tato část je zpracována v souvislosti s otázkou plýtvání zdroji.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2008 - 1. část
ISBN
978-80-7392-020-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
MSD, spol. s r. o.
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 13, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—