Subjective evaluation of chosen typographical characteristics in marketing materials
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00126185" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00126185 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Subjektivní hodnocení významnosti vybraných typografických vlastností marketingových materiálů
Original language description
Článek je věnován problematice hodnocení kvality marketingových materiálů po formální stránce a vnímání kvality těchto materiálů zákazníky. Jde o oblast, jíž dosud nebyla věnována téměř žádná pozornost a v literatuře není popsaná. Článek vychází z výsledků vlastního výzkumu, který zjišťoval, jak zákazníci subjektivně vnímají a jak hodnotí marketingové materiály. Důraz byl kladen na kvalitu materiálů, tj. zjištění, co zákazníci považují za kvalitní a které vlastnosti na kvalitu nejvíce působí. Výsledky byly shromážděny na základě odpovědí na otázky i podle hodnocení praktických ukázek marketingových materiálů. Hodnocena byla kvalita marketingových materiálů obecně, vlastnosti působící na kvalitu, vztah kvality marketingových materiálů a kvality firmy ataké ukázky obsahující chyby. Podle výsledků šetření se odpovědi respondentů v jednotlivých oblastech dosti liší, nelze vysledovat jednoznačně správné nebo chybné hodnocení marketingových materiálů. Tato oblast bude dále rozpracována v na
Czech name
Subjektivní hodnocení významnosti vybraných typografických vlastností marketingových materiálů
Czech description
Článek je věnován problematice hodnocení kvality marketingových materiálů po formální stránce a vnímání kvality těchto materiálů zákazníky. Jde o oblast, jíž dosud nebyla věnována téměř žádná pozornost a v literatuře není popsaná. Článek vychází z výsledků vlastního výzkumu, který zjišťoval, jak zákazníci subjektivně vnímají a jak hodnotí marketingové materiály. Důraz byl kladen na kvalitu materiálů, tj. zjištění, co zákazníci považují za kvalitní a které vlastnosti na kvalitu nejvíce působí. Výsledky byly shromážděny na základě odpovědí na otázky i podle hodnocení praktických ukázek marketingových materiálů. Hodnocena byla kvalita marketingových materiálů obecně, vlastnosti působící na kvalitu, vztah kvality marketingových materiálů a kvality firmy ataké ukázky obsahující chyby. Podle výsledků šetření se odpovědi respondentů v jednotlivých oblastech dosti liší, nelze vysledovat jednoznačně správné nebo chybné hodnocení marketingových materiálů. Tato oblast bude dále rozpracována v na
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
LVI
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—