All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Subjective evaluation of chosen typographical characteristics in marketing materials

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00126185" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00126185 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Subjektivní hodnocení významnosti vybraných typografických vlastností marketingových materiálů

  • Original language description

    Článek je věnován problematice hodnocení kvality marketingových materiálů po formální stránce a vnímání kvality těchto materiálů zákazníky. Jde o oblast, jíž dosud nebyla věnována téměř žádná pozornost a v literatuře není popsaná. Článek vychází z výsledků vlastního výzkumu, který zjišťoval, jak zákazníci subjektivně vnímají a jak hodnotí marketingové materiály. Důraz byl kladen na kvalitu materiálů, tj. zjištění, co zákazníci považují za kvalitní a které vlastnosti na kvalitu nejvíce působí. Výsledky byly shromážděny na základě odpovědí na otázky i podle hodnocení praktických ukázek marketingových materiálů. Hodnocena byla kvalita marketingových materiálů obecně, vlastnosti působící na kvalitu, vztah kvality marketingových materiálů a kvality firmy ataké ukázky obsahující chyby. Podle výsledků šetření se odpovědi respondentů v jednotlivých oblastech dosti liší, nelze vysledovat jednoznačně správné nebo chybné hodnocení marketingových materiálů. Tato oblast bude dále rozpracována v na

  • Czech name

    Subjektivní hodnocení významnosti vybraných typografických vlastností marketingových materiálů

  • Czech description

    Článek je věnován problematice hodnocení kvality marketingových materiálů po formální stránce a vnímání kvality těchto materiálů zákazníky. Jde o oblast, jíž dosud nebyla věnována téměř žádná pozornost a v literatuře není popsaná. Článek vychází z výsledků vlastního výzkumu, který zjišťoval, jak zákazníci subjektivně vnímají a jak hodnotí marketingové materiály. Důraz byl kladen na kvalitu materiálů, tj. zjištění, co zákazníci považují za kvalitní a které vlastnosti na kvalitu nejvíce působí. Výsledky byly shromážděny na základě odpovědí na otázky i podle hodnocení praktických ukázek marketingových materiálů. Hodnocena byla kvalita marketingových materiálů obecně, vlastnosti působící na kvalitu, vztah kvality marketingových materiálů a kvality firmy ataké ukázky obsahující chyby. Podle výsledků šetření se odpovědi respondentů v jednotlivých oblastech dosti liší, nelze vysledovat jednoznačně správné nebo chybné hodnocení marketingových materiálů. Tato oblast bude dále rozpracována v na

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    LVI

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database