All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Influence of CRM Implementation on Business Process

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00138004" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00138004 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv implementace CRM na podnikové procesy

  • Original language description

    Článek se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Klade si za cíl ověřit několik základních hypotéz vztahů mezi úrovní implementace řízení vztahů se zákazníky na kvalitu podnikových procesů. Zkoumání vlivů je zaměřeno na vztahy k zákazníkům, jejich spokojenost, délku trvání vztahu, věrnost zákazníků, efektivitu práce a spokojenost pracovníků a na další podnikové procesy. Důraz je kladen na ověření závislostí mezi jednotlivými proměnnými. Výsledky prokázali, že existuje závislost mezi úrovní implementace CRM a jednotlivými faktory kvality podnikových procesů.

  • Czech name

    Vliv implementace CRM na podnikové procesy

  • Czech description

    Článek se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Klade si za cíl ověřit několik základních hypotéz vztahů mezi úrovní implementace řízení vztahů se zákazníky na kvalitu podnikových procesů. Zkoumání vlivů je zaměřeno na vztahy k zákazníkům, jejich spokojenost, délku trvání vztahu, věrnost zákazníků, efektivitu práce a spokojenost pracovníků a na další podnikové procesy. Důraz je kladen na ověření závislostí mezi jednotlivými proměnnými. Výsledky prokázali, že existuje závislost mezi úrovní implementace CRM a jednotlivými faktory kvality podnikových procesů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část

  • ISBN

    978-80-7392-087-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    MSD, s. r. o.

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    MZLU v Brně

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article