Customer motivation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00150108" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00150108 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivace spotřebitele
Original language description
4. kapitola knihy Evrópsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie se zaměřuje na problematiku motivace v rámci spotřebitelova nákupního rozhodovacího procesu a celkového vlivu na jeho chování.
Czech name
Motivace spotřebitele
Czech description
4. kapitola knihy Evrópsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie se zaměřuje na problematiku motivace v rámci spotřebitelova nákupního rozhodovacího procesu a celkového vlivu na jeho chování.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie
ISBN
978-80-552-0318-8
Number of pages of the result
26
Pages from-to
—
Number of pages of the book
219
Publisher name
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Place of publication
Nitra
UT code for WoS chapter
—