All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Employee Training

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00158208" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00158208 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdělávání zaměstnanců

  • Original language description

    Článek se zabývá vzděláváním zaměstnanců jako investicí, která může být hodnocena jako velice riziková. Vhodná je především u klíčových zaměstnanců každé organizace. Ti disponují znalostním kapitálem -- nehmotným aktivem, které tvoří jedno z nejdůležitějších jmění organizace. Vzdělání však rychle zastarává, proto by organizace měla přistupovat ke vzdělávání svých zaměstnanců systematicky a vyvarovat se jejich stagnaci. V článku jsou rovněž rozebrány nejčastější metody vzdělávání. Nejdiskutovanější částívzdělávání zaměstnanců je snaha o objektivní hodnocení přínosů vzdělávání. Jde o stanovení jasných kritérií a snahu o kvantifikaci přínosů vzdělávacího procesu. Hodnocení by mělo odpovědět na otázku, zda vzdělávání zaměstnance mělo smysl a bylo nákladově efektivní. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.

  • Czech name

    Vzdělávání zaměstnanců

  • Czech description

    Článek se zabývá vzděláváním zaměstnanců jako investicí, která může být hodnocena jako velice riziková. Vhodná je především u klíčových zaměstnanců každé organizace. Ti disponují znalostním kapitálem -- nehmotným aktivem, které tvoří jedno z nejdůležitějších jmění organizace. Vzdělání však rychle zastarává, proto by organizace měla přistupovat ke vzdělávání svých zaměstnanců systematicky a vyvarovat se jejich stagnaci. V článku jsou rovněž rozebrány nejčastější metody vzdělávání. Nejdiskutovanější částívzdělávání zaměstnanců je snaha o objektivní hodnocení přínosů vzdělávání. Jde o stanovení jasných kritérií a snahu o kvantifikaci přínosů vzdělávacího procesu. Hodnocení by mělo odpovědět na otázku, zda vzdělávání zaměstnance mělo smysl a bylo nákladově efektivní. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Kvasný průmysl

  • ISSN

    0023-5830

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    56

  • Issue of the periodical within the volume

    5

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    251-253

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database