All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

EVALUATION OF THE COMPETENCIES IMPORTANCE FROM THE PERSPECITVE OF TEACHERS OF SPECIALIZED SUBJECTS AND TEACHERS OF PRACITCAL TRAINING BY STUDENTS OF STUDY PROGRAM

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00165317" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00165317 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení důležitosti kompetencí učitele odborných předmětů a učitele praktického vyučování a odborného výcviku studenty učitelského studijního programu

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá dílčími výsledky vědecko-výzkumného projektu "Analýza vzdělávacích potřeb studentů ICV MZLU v Brně vzhledem k možnostem vzdělávací instituce a požadavkům praxe". Primárně se orientuje na subjektivní vnímání důležitosti vybraných součástí kompetence učitele odborných předmětů a učitele praktického vyučování a odborného výcviku a dále na kompetence, které podle subjektivního názoru studentů získají v budoucnosti na významu. Získaná data jsou podrobena komparativní analýze a diskutovánav kontextu analogických výzkumů realizovaných v českém prostředí.

  • Czech name

    Hodnocení důležitosti kompetencí učitele odborných předmětů a učitele praktického vyučování a odborného výcviku studenty učitelského studijního programu

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá dílčími výsledky vědecko-výzkumného projektu "Analýza vzdělávacích potřeb studentů ICV MZLU v Brně vzhledem k možnostem vzdělávací instituce a požadavkům praxe". Primárně se orientuje na subjektivní vnímání důležitosti vybraných součástí kompetence učitele odborných předmětů a učitele praktického vyučování a odborného výcviku a dále na kompetence, které podle subjektivního názoru studentů získají v budoucnosti na významu. Získaná data jsou podrobena komparativní analýze a diskutovánav kontextu analogických výzkumů realizovaných v českém prostředí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Teacher Training for Vocational Education in Contemporary Europe

  • ISBN

    978-80-213-2119-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article