Specifics of customer relationship management in insurance
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11800006" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11800006 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifika řízení vztahů se zákazníky v pojišťovnictví
Original language description
Příspěvek se zabývá řízením vztahů se zákazníky - Customer Relationship Management (CRM) v oblasti pojišťovnictví. Pojišťovnictví vykazuje oproti jiným oborům určitá specifika, která je nutno respektovat při stanovení strategie firmy podnikající v tomtoodvětví. V současné době již není konkurenční výhodou implementace, ale kvalita firemního systému CRM. Efektivní CRM vede také ke snížení výše pojistného plnění.
Czech name
Specifika řízení vztahů se zákazníky v pojišťovnictví
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z mezinárodní konference FIRMA A KONKURENČNÍ PROSTŘEDÍ 2003
ISBN
80-7157-695-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
263-271
Publisher name
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 4, 2003
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—