The Influence of Non-verbal Parts of Didactical Tests on Efficiency of Their Solving by Learners in Chemistry Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F02%3A00001459" target="_blank" >RIV/62690094:18440/02:00001459 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv neverbálních prvků didaktických testů z chemie na úspěšnost žáků ZŠ
Original language description
Pro prvotní pilotní výzkum projektu "Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání" (GAČR 406/02/1165) bylo zvoleno zkoumání úlohy neverbálních prvků didaktických testů. K řešení tohoto úkolu bylo využito porovnání výsledků žáků základní školyřešících dvě varianty obsahově shodného testu, které se lišily formou zadání jednotlivých položek (slovní forma a forma s obrázky či grafy (neverbálními prvky). V příspěvku jsou prezentovány dosažené výsledky u skupiny 91 respondentů - žáků ZŠ.
Czech name
Vliv neverbálních prvků didaktických testů z chemie na úspěšnost žáků ZŠ
Czech description
Pro prvotní pilotní výzkum projektu "Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání" (GAČR 406/02/1165) bylo zvoleno zkoumání úlohy neverbálních prvků didaktických testů. K řešení tohoto úkolu bylo využito porovnání výsledků žáků základní školyřešících dvě varianty obsahově shodného testu, které se lišily formou zadání jednotlivých položek (slovní forma a forma s obrázky či grafy (neverbálními prvky). V příspěvku jsou prezentovány dosažené výsledky u skupiny 91 respondentů - žáků ZŠ.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F02%2F1165" target="_blank" >GA406/02/1165: Learning from Graphical Presentation in Science Education</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální otázky výuky chemie XII
ISBN
80-7041-437-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
138-142
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—