All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Influence of Non-verbal Parts of Didactical Tests on Efficiency of Their Solving by Learners in Chemistry Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F02%3A00001459" target="_blank" >RIV/62690094:18440/02:00001459 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv neverbálních prvků didaktických testů z chemie na úspěšnost žáků ZŠ

  • Original language description

    Pro prvotní pilotní výzkum projektu "Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání" (GAČR 406/02/1165) bylo zvoleno zkoumání úlohy neverbálních prvků didaktických testů. K řešení tohoto úkolu bylo využito porovnání výsledků žáků základní školyřešících dvě varianty obsahově shodného testu, které se lišily formou zadání jednotlivých položek (slovní forma a forma s obrázky či grafy (neverbálními prvky). V příspěvku jsou prezentovány dosažené výsledky u skupiny 91 respondentů - žáků ZŠ.

  • Czech name

    Vliv neverbálních prvků didaktických testů z chemie na úspěšnost žáků ZŠ

  • Czech description

    Pro prvotní pilotní výzkum projektu "Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání" (GAČR 406/02/1165) bylo zvoleno zkoumání úlohy neverbálních prvků didaktických testů. K řešení tohoto úkolu bylo využito porovnání výsledků žáků základní školyřešících dvě varianty obsahově shodného testu, které se lišily formou zadání jednotlivých položek (slovní forma a forma s obrázky či grafy (neverbálními prvky). V příspěvku jsou prezentovány dosažené výsledky u skupiny 91 respondentů - žáků ZŠ.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F02%2F1165" target="_blank" >GA406/02/1165: Learning from Graphical Presentation in Science Education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2002

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální otázky výuky chemie XII

  • ISBN

    80-7041-437-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    138-142

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article