Implicit descriptors of normality in teachers point of view. Partial results from research.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00001962" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00001962 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Implicitní charakteristiky normality v pojetí pedagogů. Dílčí výsledky výzkumu.
Original language description
Učitelé mají ve své profesi imanentně obsaženo formování svých svěřenců směrem k normalitě, která je explicitně definována např. školským zákonem. V příspěvku se zabýváme otázkami, jaké je implicitní pojetí normality učitelů, které deskriptory jsou rozhodující pro popis normálního člověka u skupiny učitelů a liší se tyto deskriptory u odlišně zaměřené profese informatiků? Pro řešení výzkumné otázky jsme zkonstruovali novou projektivní metodu (inspirovanou Kellyho REP testem). Prezentujeme dílčí výsledkyzískané touto metodou.
Czech name
Implicitní charakteristiky normality v pojetí pedagogů. Dílčí výsledky výzkumu.
Czech description
Učitelé mají ve své profesi imanentně obsaženo formování svých svěřenců směrem k normalitě, která je explicitně definována např. školským zákonem. V příspěvku se zabýváme otázkami, jaké je implicitní pojetí normality učitelů, které deskriptory jsou rozhodující pro popis normálního člověka u skupiny učitelů a liší se tyto deskriptory u odlišně zaměřené profese informatiků? Pro řešení výzkumné otázky jsme zkonstruovali novou projektivní metodu (inspirovanou Kellyho REP testem). Prezentujeme dílčí výsledkyzískané touto metodou.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F07%2F1397" target="_blank" >GA406/07/1397: Implicit Theory of Normality in Helping Professions</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu (sborník příspěvků)
ISBN
978-80-7040-991-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
1-8
Publisher name
Jihočeská univerzita České Budějovice
Place of publication
České Budějovice
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—