All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Implicit descriptors of normality in teachers point of view. Partial results from research.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00001962" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00001962 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Implicitní charakteristiky normality v pojetí pedagogů. Dílčí výsledky výzkumu.

  • Original language description

    Učitelé mají ve své profesi imanentně obsaženo formování svých svěřenců směrem k normalitě, která je explicitně definována např. školským zákonem. V příspěvku se zabýváme otázkami, jaké je implicitní pojetí normality učitelů, které deskriptory jsou rozhodující pro popis normálního člověka u skupiny učitelů a liší se tyto deskriptory u odlišně zaměřené profese informatiků? Pro řešení výzkumné otázky jsme zkonstruovali novou projektivní metodu (inspirovanou Kellyho REP testem). Prezentujeme dílčí výsledkyzískané touto metodou.

  • Czech name

    Implicitní charakteristiky normality v pojetí pedagogů. Dílčí výsledky výzkumu.

  • Czech description

    Učitelé mají ve své profesi imanentně obsaženo formování svých svěřenců směrem k normalitě, která je explicitně definována např. školským zákonem. V příspěvku se zabýváme otázkami, jaké je implicitní pojetí normality učitelů, které deskriptory jsou rozhodující pro popis normálního člověka u skupiny učitelů a liší se tyto deskriptory u odlišně zaměřené profese informatiků? Pro řešení výzkumné otázky jsme zkonstruovali novou projektivní metodu (inspirovanou Kellyho REP testem). Prezentujeme dílčí výsledkyzískané touto metodou.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F07%2F1397" target="_blank" >GA406/07/1397: Implicit Theory of Normality in Helping Professions</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu (sborník příspěvků)

  • ISBN

    978-80-7040-991-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    1-8

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita České Budějovice

  • Place of publication

    České Budějovice

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article