All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Questions and questioning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A43866607" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:43866607 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.phil.muni.cz/wups/home/konference/pdf/Sbornik_SPO2011.pdf" target="_blank" >http://www.phil.muni.cz/wups/home/konference/pdf/Sbornik_SPO2011.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Otázky a otazníky

  • Original language description

    Příspěvek se věnuje tématu otázek a dotazování, jako významné složky informačního chování. Popsány jsou základní teoretické aspekty a definovány hlavní pojmy. Pomocí analýzy korpusu Schola2010 je prokázán neuspokojivý stav současného školství z hlediskakladení otázek (80 % otázek kladou učitelé, většina otázek položených učitelem má charakter doplňkových otázek a otázek aktivujících pouze paměť, ve třídě položí dotaz průměrně 3 až 4 žáci ? chlapci o něco málo častěji, než dívky - a to zpravidla jen jeden jediný dotaz). Tento fakt je diskutován a je navrženo několik konkrétních opatření jako první pomoc pro učitele pro podporu správného dotazování ve škole.

  • Czech name

    Otázky a otazníky

  • Czech description

    Příspěvek se věnuje tématu otázek a dotazování, jako významné složky informačního chování. Popsány jsou základní teoretické aspekty a definovány hlavní pojmy. Pomocí analýzy korpusu Schola2010 je prokázán neuspokojivý stav současného školství z hlediskakladení otázek (80 % otázek kladou učitelé, většina otázek položených učitelem má charakter doplňkových otázek a otázek aktivujících pouze paměť, ve třídě položí dotaz průměrně 3 až 4 žáci ? chlapci o něco málo častěji, než dívky - a to zpravidla jen jeden jediný dotaz). Tento fakt je diskutován a je navrženo několik konkrétních opatření jako první pomoc pro učitele pro podporu správného dotazování ve škole.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F11%2F0426" target="_blank" >GAP407/11/0426: Ready to ask? Information behavior of gifted children in the preliterate period</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sociální procesy a osobnost, člověk na cestě životem : křižovatky a mosty : sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-263-0029-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    88-93

  • Publisher name

    Tribun EU

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Kroměříž

  • Event date

    Sep 14, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article