Pedagogical content knowledge and mathematics education of teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F12%3A50000952" target="_blank" >RIV/62690094:18470/12:50000952 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Didaktické znalosti obsahu a matematické vzdělávání učitelů
Original language description
Některé problémy matematického vzdělávání, zvláště problém instruktivních a konstruktivních přístupů k učení. Srovnání pojmu didaktické znalosti obsahu s pojetím didaktiky jako tvorby školy. Syndrom Shulmanova chybějícího paradigmatu české didaktice nehrozí. Globální a dílčí transformace jako různé přístupy k rozvíjení didaktického obsahu. Možnosti integrace didaktické a obsahové dimenze vzdělávání učitelů.
Czech name
Didaktické znalosti obsahu a matematické vzdělávání učitelů
Czech description
Některé problémy matematického vzdělávání, zvláště problém instruktivních a konstruktivních přístupů k učení. Srovnání pojmu didaktické znalosti obsahu s pojetím didaktiky jako tvorby školy. Syndrom Shulmanova chybějícího paradigmatu české didaktice nehrozí. Globální a dílčí transformace jako různé přístupy k rozvíjení didaktického obsahu. Možnosti integrace didaktické a obsahové dimenze vzdělávání učitelů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Volume of the periodical
22
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
162-180
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—