Problem posing as one of the ways developing teachers´professional competence
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F08%3A00307995" target="_blank" >RIV/67985840:_____/08:00307995 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tvoření úloh jako jedna z cest rozvíjení profesionality učitelů
Original language description
Potřeba nabývat matematické vzdělání roste. To klade vysoké nároky na profesní kompetence učitelů. V tomto příspěvku je naznačeno tvoření úloh jako jedna z cest, jak zkvalitňovat oborově didaktické kompetence učitelů primární školy, to znamená, prohlubovat znalosti matematického obsahu a jeho didaktického zpracování a uplatňování těchto znalostí ve školní praxi. Východiskem jsou úlohy vytvořené konkrétními respondenty (studenty učitelství, příp. učiteli).
Czech name
Tvoření úloh jako jedna z cest rozvíjení profesionality učitelů
Czech description
Potřeba nabývat matematické vzdělání roste. To klade vysoké nároky na profesní kompetence učitelů. V tomto příspěvku je naznačeno tvoření úloh jako jedna z cest, jak zkvalitňovat oborově didaktické kompetence učitelů primární školy, to znamená, prohlubovat znalosti matematického obsahu a jeho didaktického zpracování a uplatňování těchto znalostí ve školní praxi. Východiskem jsou úlohy vytvořené konkrétními respondenty (studenty učitelství, příp. učiteli).
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Development of Mathematical Literacy in Primary Education</a><br>
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Matematické vzdělávání z pohledu žáka a učitele primární školy
ISBN
978-80-244-1963-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
264-268
Publisher name
UPOL
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Apr 23, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—