CSDA00143 : Public awareness of Fair trade in Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F14%3A00431199" target="_blank" >RIV/68378025:_____/14:00431199 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://nesstar.soc.cas.cz/webview/" target="_blank" >http://nesstar.soc.cas.cz/webview/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
CSDA00143 : Povědomí o Fair trade v populaci ČR
Original language description
Cílem výzkumu je identifikovat znalosti a postoje obyvatel ČR ve vztahu k Fair trade a popsat nákupní chování ve vztahu k Fair trade výrobkům. Výzkum je zaměřen na kvantifikaci povědomí o Fair trade, na identifikaci asociací spojených s Fair trade, na zjišťování povědomí o vlastnostech Fair trade výrobků a o principech, na kterých je Fair trade založen. Pozornost je dále věnována kvantifikaci povědomí o konkrétních Fair trade výrobcích a o označení těchto výrobků. Z hlediska postojů obyvatel ČR k Fair trade je zjišťována zejména preference Fair trade výrobků, postoj k jejich ceně a provedeno je srovnání Fair trade výrobků s běžnými výrobky. Z hlediska nákupního chování jsou výzkumné otázky zaměřeny na kvantifikaci podílu respondentů nakupujících Fair trade výrobky, na kvantifikaci frekvence nákupu a výši útraty za tyto výrobky. Výzkumné otázky jsou dále zaměřeny na identifikaci argumentů pro a proti nákupu Fair trade výrobků, na místa nákupu a na nejčastěji nakupované druhy Fair trade
Czech name
CSDA00143 : Povědomí o Fair trade v populaci ČR
Czech description
Cílem výzkumu je identifikovat znalosti a postoje obyvatel ČR ve vztahu k Fair trade a popsat nákupní chování ve vztahu k Fair trade výrobkům. Výzkum je zaměřen na kvantifikaci povědomí o Fair trade, na identifikaci asociací spojených s Fair trade, na zjišťování povědomí o vlastnostech Fair trade výrobků a o principech, na kterých je Fair trade založen. Pozornost je dále věnována kvantifikaci povědomí o konkrétních Fair trade výrobcích a o označení těchto výrobků. Z hlediska postojů obyvatel ČR k Fair trade je zjišťována zejména preference Fair trade výrobků, postoj k jejich ceně a provedeno je srovnání Fair trade výrobků s běžnými výrobky. Z hlediska nákupního chování jsou výzkumné otázky zaměřeny na kvantifikaci podílu respondentů nakupujících Fair trade výrobky, na kvantifikaci frekvence nákupu a výši útraty za tyto výrobky. Výzkumné otázky jsou dále zaměřeny na identifikaci argumentů pro a proti nákupu Fair trade výrobků, na místa nákupu a na nejčastěji nakupované druhy Fair trade
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/LM2010006" target="_blank" >LM2010006: CESSDA: Construction of the Czech node of CESSDA-ERIC and its integration into this large-scale pan-European research infrastructure which aims to provide data services for socio-economic research</a><br>
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
—
Place of publication
Praha
Publisher/client name
Sociologický ústav AV ČR, v.v.i
Version
1.
Carrier ID
—