All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CSDA00143 : Public awareness of Fair trade in Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F14%3A00431199" target="_blank" >RIV/68378025:_____/14:00431199 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://nesstar.soc.cas.cz/webview/" target="_blank" >http://nesstar.soc.cas.cz/webview/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    CSDA00143 : Povědomí o Fair trade v populaci ČR

  • Original language description

    Cílem výzkumu je identifikovat znalosti a postoje obyvatel ČR ve vztahu k Fair trade a popsat nákupní chování ve vztahu k Fair trade výrobkům. Výzkum je zaměřen na kvantifikaci povědomí o Fair trade, na identifikaci asociací spojených s Fair trade, na zjišťování povědomí o vlastnostech Fair trade výrobků a o principech, na kterých je Fair trade založen. Pozornost je dále věnována kvantifikaci povědomí o konkrétních Fair trade výrobcích a o označení těchto výrobků. Z hlediska postojů obyvatel ČR k Fair trade je zjišťována zejména preference Fair trade výrobků, postoj k jejich ceně a provedeno je srovnání Fair trade výrobků s běžnými výrobky. Z hlediska nákupního chování jsou výzkumné otázky zaměřeny na kvantifikaci podílu respondentů nakupujících Fair trade výrobky, na kvantifikaci frekvence nákupu a výši útraty za tyto výrobky. Výzkumné otázky jsou dále zaměřeny na identifikaci argumentů pro a proti nákupu Fair trade výrobků, na místa nákupu a na nejčastěji nakupované druhy Fair trade

  • Czech name

    CSDA00143 : Povědomí o Fair trade v populaci ČR

  • Czech description

    Cílem výzkumu je identifikovat znalosti a postoje obyvatel ČR ve vztahu k Fair trade a popsat nákupní chování ve vztahu k Fair trade výrobkům. Výzkum je zaměřen na kvantifikaci povědomí o Fair trade, na identifikaci asociací spojených s Fair trade, na zjišťování povědomí o vlastnostech Fair trade výrobků a o principech, na kterých je Fair trade založen. Pozornost je dále věnována kvantifikaci povědomí o konkrétních Fair trade výrobcích a o označení těchto výrobků. Z hlediska postojů obyvatel ČR k Fair trade je zjišťována zejména preference Fair trade výrobků, postoj k jejich ceně a provedeno je srovnání Fair trade výrobků s běžnými výrobky. Z hlediska nákupního chování jsou výzkumné otázky zaměřeny na kvantifikaci podílu respondentů nakupujících Fair trade výrobky, na kvantifikaci frekvence nákupu a výši útraty za tyto výrobky. Výzkumné otázky jsou dále zaměřeny na identifikaci argumentů pro a proti nákupu Fair trade výrobků, na místa nákupu a na nejčastěji nakupované druhy Fair trade

Classification

  • Type

    A - Audiovisual production

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/LM2010006" target="_blank" >LM2010006: CESSDA: Construction of the Czech node of CESSDA-ERIC and its integration into this large-scale pan-European research infrastructure which aims to provide data services for socio-economic research</a><br>

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

    Sociologický ústav AV ČR, v.v.i

  • Version

    1.

  • Carrier ID