All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The use of chemical grouting of rock bolts during construction of Veleslavín Station on the VA route of Prague Metro

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F12%3A00195641" target="_blank" >RIV/68407700:21110/12:00195641 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    VYUŽITÍ CHEMICKÝCH INJEKTÁŽÍ SVORNÍKŮ PŘI VÝSTAVBĚ STANICE VELESLAVÍN TRASY V.A PRAŽSKÉHO METRA

  • Original language description

    V rámci prodloužení trasy metra A v Praze dojde v období let 2010 až 2014 k výstavbě čtyř nových stanic pražského metra. Jedná se o nový provozní úsek V.A, jehož součástí jsou celkem tři ražené a jedna hloubená stanice. Ražené stanice se dále dělí podleprofilu na dvě jednolodní stanice (Petřiny,Červený Vrch) a trojlodní stanici Veleslavín, dočasnou koncovou stanici pak tvoří hloubená stanice Motol s raženými obratovými kolejemi za stanicí (obr. 1). Stanice Veleslavín (obr. 2, 3) je první trojlodní stanicí pražského metra, která je navržená k realizaci Novou rakouskou tunelovaní metodou. Na trase se nachází mezi stanicemi Červený Vrch a Petřiny a v budoucnosti by měla vytvořit významný dopravní uzel, který umožní návaznost metra na vlaková spojení a autobusovou dopravu. Současně se v rámci budoucího využití území uvažuje o vybudování kapacitního autobusového terminálu a podzemních parkovišť P+R. Realizaci stanice Veleslavín zajišťuje pro vedoucího účastníka sdružení, firmu Metrostav a.

  • Czech name

    VYUŽITÍ CHEMICKÝCH INJEKTÁŽÍ SVORNÍKŮ PŘI VÝSTAVBĚ STANICE VELESLAVÍN TRASY V.A PRAŽSKÉHO METRA

  • Czech description

    V rámci prodloužení trasy metra A v Praze dojde v období let 2010 až 2014 k výstavbě čtyř nových stanic pražského metra. Jedná se o nový provozní úsek V.A, jehož součástí jsou celkem tři ražené a jedna hloubená stanice. Ražené stanice se dále dělí podleprofilu na dvě jednolodní stanice (Petřiny,Červený Vrch) a trojlodní stanici Veleslavín, dočasnou koncovou stanici pak tvoří hloubená stanice Motol s raženými obratovými kolejemi za stanicí (obr. 1). Stanice Veleslavín (obr. 2, 3) je první trojlodní stanicí pražského metra, která je navržená k realizaci Novou rakouskou tunelovaní metodou. Na trase se nachází mezi stanicemi Červený Vrch a Petřiny a v budoucnosti by měla vytvořit významný dopravní uzel, který umožní návaznost metra na vlaková spojení a autobusovou dopravu. Současně se v rámci budoucího využití území uvažuje o vybudování kapacitního autobusového terminálu a podzemních parkovišť P+R. Realizaci stanice Veleslavín zajišťuje pro vedoucího účastníka sdružení, firmu Metrostav a.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Zpevňování, těsnění a kotvení horninového masivu a stavebních konstrukcí 2012

  • ISBN

    978-80-248-2548-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    116-121

  • Publisher name

    Vysoká škola báňská

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Jan 19, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article