All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Static stress calculation of the electrobus roof segment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00310692" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00310692 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Statický výpočet namáhání střešního segmentu elektrobusu

  • Original language description

    Zpráva se zabývá numerickou simulací zkoušky střešního segmentu elektrobusu EBN11. Zkušební segment je tvořen sendvičovou střechou (pěnové jádro, potahy, duralové profily), která je připojena k bočním sloupkům skeletu. Boční sloupky jsou na opačném konci spojeny ocelovým nosníkem. Ve vybraném místě tohoto nosníku je připojen aktuátor, který je na opačném konci připojen do střechy. Aktuátor svým působením zmenšuje během zkoušky vzdálenost svých úchytných bodů. Při zkoušce je ohybově namáhán střešní díl. Cílem je stanovit jeho tuhost a pevnost střešního dílu. Na základě výsledků experimentu je potom numerický model verifikován a připraven k použití v globálním modelu elektrobusu. Numerické výpočty jsou provedeny metodou konečných prvků.

  • Czech name

    Statický výpočet namáhání střešního segmentu elektrobusu

  • Czech description

    Zpráva se zabývá numerickou simulací zkoušky střešního segmentu elektrobusu EBN11. Zkušební segment je tvořen sendvičovou střechou (pěnové jádro, potahy, duralové profily), která je připojena k bočním sloupkům skeletu. Boční sloupky jsou na opačném konci spojeny ocelovým nosníkem. Ve vybraném místě tohoto nosníku je připojen aktuátor, který je na opačném konci připojen do střechy. Aktuátor svým působením zmenšuje během zkoušky vzdálenost svých úchytných bodů. Při zkoušce je ohybově namáhán střešní díl. Cílem je stanovit jeho tuhost a pevnost střešního dílu. Na základě výsledků experimentu je potom numerický model verifikován a připraven k použití v globálním modelu elektrobusu. Numerické výpočty jsou provedeny metodou konečných prvků.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JI - Composite materials

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TH01021172" target="_blank" >TH01021172: Research and development of the unified series of large-capacity electric buses.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů