Brand leadership - the birth of a new paradigm
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00184654" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00184654 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vedoucí pozice značky - vznik nového paradigmatu
Original language description
Článek se zaměřuje na proces rozvoje, na systém řízení značky a analýzu značek v rámci strategického řízení. Možnosti dalšího rozvoje v oblasti řízení hodnoty značky jsou poskytovány výsledky situační analýzy. V závěru článku jsou prezentovány výsledky srovnání mobilních telefonů podle pěti kritérií, pomocí stupnice polarity.
Czech name
Vedoucí pozice značky - vznik nového paradigmatu
Czech description
Článek se zaměřuje na proces rozvoje, na systém řízení značky a analýzu značek v rámci strategického řízení. Možnosti dalšího rozvoje v oblasti řízení hodnoty značky jsou poskytovány výsledky situační analýzy. V závěru článku jsou prezentovány výsledky srovnání mobilních telefonů podle pěti kritérií, pomocí stupnice polarity.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů