ICT Competencies and Their Development in Primary and Lower-Secondary Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00213844" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00213844 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216208:11410/13:10191208
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvoj informačně technologických kompetencí na základních školách
Original language description
Publikace se zabývá kurikulárními, procesuálními a organizačními aspekty informatické, resp. informačně technologické výchovy na základních školách a je výstupem výzkumného projektu ?Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základníchškolách?. Analyzuje teoretická východiska výzkumu a podává zprávu o pojetí výzkumného šetření zaměřeného na poznání stavu, struktury a orientace rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách v České republice. Představuje výsledky azjištění výzkumu v jeho jednotlivých problémových oblastech zahrnujících charakteristiky informatických výukových aktivit, obsah informatických výukových aktivit, stav a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí žáků, strukturu informačně technologických kompetencí učitelů a implementaci rozvoje informačně technologických kompetencí do výukových aktivit a prostředí školy.
Czech name
Rozvoj informačně technologických kompetencí na základních školách
Czech description
Publikace se zabývá kurikulárními, procesuálními a organizačními aspekty informatické, resp. informačně technologické výchovy na základních školách a je výstupem výzkumného projektu ?Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základníchškolách?. Analyzuje teoretická východiska výzkumu a podává zprávu o pojetí výzkumného šetření zaměřeného na poznání stavu, struktury a orientace rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách v České republice. Představuje výsledky azjištění výzkumu v jeho jednotlivých problémových oblastech zahrnujících charakteristiky informatických výukových aktivit, obsah informatických výukových aktivit, stav a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí žáků, strukturu informačně technologických kompetencí učitelů a implementaci rozvoje informačně technologických kompetencí do výukových aktivit a prostředí školy.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Information Technology Competencies of Children and their Development in Primary and Lower Secondary Schools</a><br>
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-01-05407-9
Number of pages
352
Publisher name
České vysoké učení technické v Praze
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—