All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

ICT Competencies and Their Development in Primary and Lower-Secondary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00213844" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00213844 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216208:11410/13:10191208

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj informačně technologických kompetencí na základních školách

  • Original language description

    Publikace se zabývá kurikulárními, procesuálními a organizačními aspekty informatické, resp. informačně technologické výchovy na základních školách a je výstupem výzkumného projektu ?Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základníchškolách?. Analyzuje teoretická východiska výzkumu a podává zprávu o pojetí výzkumného šetření zaměřeného na poznání stavu, struktury a orientace rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách v České republice. Představuje výsledky azjištění výzkumu v jeho jednotlivých problémových oblastech zahrnujících charakteristiky informatických výukových aktivit, obsah informatických výukových aktivit, stav a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí žáků, strukturu informačně technologických kompetencí učitelů a implementaci rozvoje informačně technologických kompetencí do výukových aktivit a prostředí školy.

  • Czech name

    Rozvoj informačně technologických kompetencí na základních školách

  • Czech description

    Publikace se zabývá kurikulárními, procesuálními a organizačními aspekty informatické, resp. informačně technologické výchovy na základních školách a je výstupem výzkumného projektu ?Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základníchškolách?. Analyzuje teoretická východiska výzkumu a podává zprávu o pojetí výzkumného šetření zaměřeného na poznání stavu, struktury a orientace rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách v České republice. Představuje výsledky azjištění výzkumu v jeho jednotlivých problémových oblastech zahrnujících charakteristiky informatických výukových aktivit, obsah informatických výukových aktivit, stav a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí žáků, strukturu informačně technologických kompetencí učitelů a implementaci rozvoje informačně technologických kompetencí do výukových aktivit a prostředí školy.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Information Technology Competencies of Children and their Development in Primary and Lower Secondary Schools</a><br>

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-01-05407-9

  • Number of pages

    352

  • Publisher name

    České vysoké učení technické v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book