Digital Competencies of Secondary School Teachers As a Challenge of Contemporary Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F20%3A00347768" target="_blank" >RIV/68407700:21630/20:00347768 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Digitální kompetence učitelů středních odborných škol jako výzva současného vzdělávání
Original language description
Kolektivní monografie "Digitální kompetence učitelů středních odborných škol jako výzva současného vzdělávání" nabízí vhled do edukačního potenciálu digitálních technologií a digitálních kompetencí učitelů středních odborných škol, se zvláštním důrazem na učitele humanitních a sociálních věd. Na úrovni teoretické reflexe monografie zdůrazňuje perspektivu společenských věd, které jsou klíčové pro výchovu mladších generací k hodnotám demokratické kultury v pluralitní společnosti a k formování postojů strategického využívání ICT dovedností interkulturním, kritickým, kreativním a zodpovědným způsobem. Na úrovni výzkumu monografie přináší nové poznatky o stavu digitálních kompetencí učitelů středních škol v České republice a jejich rozvoji.
Czech name
Digitální kompetence učitelů středních odborných škol jako výzva současného vzdělávání
Czech description
Kolektivní monografie "Digitální kompetence učitelů středních odborných škol jako výzva současného vzdělávání" nabízí vhled do edukačního potenciálu digitálních technologií a digitálních kompetencí učitelů středních odborných škol, se zvláštním důrazem na učitele humanitních a sociálních věd. Na úrovni teoretické reflexe monografie zdůrazňuje perspektivu společenských věd, které jsou klíčové pro výchovu mladších generací k hodnotám demokratické kultury v pluralitní společnosti a k formování postojů strategického využívání ICT dovedností interkulturním, kritickým, kreativním a zodpovědným způsobem. Na úrovni výzkumu monografie přináší nové poznatky o stavu digitálních kompetencí učitelů středních škol v České republice a jejich rozvoji.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL01000192" target="_blank" >TL01000192: Development of digital competences of teachers of social sciences at secondary vocational schools</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7315-272-7
Number of pages
292
Publisher name
Nakladatelství PAIDO
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—