Using Database Marketing while Increasing Competitive Abilities Industrial Enterprises
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502048" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502048 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Uplatnění databázového marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslových podniků
Original language description
Tento příspěvek se zabývá charakteristikou jednoho z trendů tzv. nového marketingu - databázového marketingu, zmiňuje jeho výhody a nevýhody. Správně definovaná marketingová strategie pro některé zákaznické segmenty ve firemní databázi může znamenat konkurenční výhodu. V příspěvku jsou dále zmíněni podstatní poskytovatelé informací marketingového charakteru.
Czech name
Uplatnění databázového marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslových podniků
Czech description
Tento příspěvek se zabývá charakteristikou jednoho z trendů tzv. nového marketingu - databázového marketingu, zmiňuje jeho výhody a nevýhody. Správně definovaná marketingová strategie pro některé zákaznické segmenty ve firemní databázi může znamenat konkurenční výhodu. V příspěvku jsou dále zmíněni podstatní poskytovatelé informací marketingového charakteru.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
BD - Information theory
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy rozvoje průmyslu
ISBN
80-214-2787-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Vysoké učení technické v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—