All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Database marketing and his role in competitiveness increasing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502176" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502176 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Uplatnění databázového marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslových podniků

  • Original language description

    Nové marketingové trandy, ke kterým řadíme i databázový marketing a databázová centra, se v posledních letech dostávají do popředí zájmu jak odborné tak i laické veřejnosti. Proto považujeme za důležité informovat o těchto trendech alespoň v omezeném rozsahu daném předepsanou délku příspěvku. Databázový marketing patří do již zmíněné rodiny nových marketingových pojmů, ke kterým můžeme dále zařadit také např. internetový marketing, e-mailový marketing. elektronický marketing, virový marketing, vztahovýmarketing a mnohé další. Stejně tak jako existuje nepřeberné množství nových marketignových směrů a strategií, existuje i velké množství databázových center. Ve stojení s databázovým marketingem se budeme zabývat pouze těmi centry, který poskytují marketingové informace.

  • Czech name

    Uplatnění databázového marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslových podniků

  • Czech description

    Nové marketingové trandy, ke kterým řadíme i databázový marketing a databázová centra, se v posledních letech dostávají do popředí zájmu jak odborné tak i laické veřejnosti. Proto považujeme za důležité informovat o těchto trendech alespoň v omezeném rozsahu daném předepsanou délku příspěvku. Databázový marketing patří do již zmíněné rodiny nových marketingových pojmů, ke kterým můžeme dále zařadit také např. internetový marketing, e-mailový marketing. elektronický marketing, virový marketing, vztahovýmarketing a mnohé další. Stejně tak jako existuje nepřeberné množství nových marketignových směrů a strategií, existuje i velké množství databázových center. Ve stojení s databázovým marketingem se budeme zabývat pouze těmi centry, který poskytují marketingové informace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové trendy rozvoje průmyslu, Brno

  • ISBN

    80-89100-20-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    70-80

  • Publisher name

    VUT Brno

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2004

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article