Database marketing and his role in competitiveness increasing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502176" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502176 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Uplatnění databázového marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslových podniků
Original language description
Nové marketingové trandy, ke kterým řadíme i databázový marketing a databázová centra, se v posledních letech dostávají do popředí zájmu jak odborné tak i laické veřejnosti. Proto považujeme za důležité informovat o těchto trendech alespoň v omezeném rozsahu daném předepsanou délku příspěvku. Databázový marketing patří do již zmíněné rodiny nových marketingových pojmů, ke kterým můžeme dále zařadit také např. internetový marketing, e-mailový marketing. elektronický marketing, virový marketing, vztahovýmarketing a mnohé další. Stejně tak jako existuje nepřeberné množství nových marketignových směrů a strategií, existuje i velké množství databázových center. Ve stojení s databázovým marketingem se budeme zabývat pouze těmi centry, který poskytují marketingové informace.
Czech name
Uplatnění databázového marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslových podniků
Czech description
Nové marketingové trandy, ke kterým řadíme i databázový marketing a databázová centra, se v posledních letech dostávají do popředí zájmu jak odborné tak i laické veřejnosti. Proto považujeme za důležité informovat o těchto trendech alespoň v omezeném rozsahu daném předepsanou délku příspěvku. Databázový marketing patří do již zmíněné rodiny nových marketingových pojmů, ke kterým můžeme dále zařadit také např. internetový marketing, e-mailový marketing. elektronický marketing, virový marketing, vztahovýmarketing a mnohé další. Stejně tak jako existuje nepřeberné množství nových marketignových směrů a strategií, existuje i velké množství databázových center. Ve stojení s databázovým marketingem se budeme zabývat pouze těmi centry, který poskytují marketingové informace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy rozvoje průmyslu, Brno
ISBN
80-89100-20-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
70-80
Publisher name
VUT Brno
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—