All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CRM a new marketing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502260" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502260 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    CRM a nový marketing

  • Original language description

    Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy v managementu, marketingu, které jsou dány globalizačními trendy, rozvojem informačních technologií, internetu, politickými a válečnými problémy světa, atd. V článku jsem se zaměřil na nový marketing, který se nám pokouší ukazovat nové cesty, přístupy, možnosti při dosahování konkurenčních výhod a na jednu jeho část, která nese název CRM. Je to problematika, která bude určovat budoucnost podnikání nejen v ČR, neboť vztah se zákazníky nabývá čím dál více na významu a naše firmy by si tuto skutečnost měly uvědomit, pokud chtějí být považované za konkurenceschopné a uplatňovat přínosy ze získané konkurenční výhody

  • Czech name

    CRM a nový marketing

  • Czech description

    Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy v managementu, marketingu, které jsou dány globalizačními trendy, rozvojem informačních technologií, internetu, politickými a válečnými problémy světa, atd. V článku jsem se zaměřil na nový marketing, který se nám pokouší ukazovat nové cesty, přístupy, možnosti při dosahování konkurenčních výhod a na jednu jeho část, která nese název CRM. Je to problematika, která bude určovat budoucnost podnikání nejen v ČR, neboť vztah se zákazníky nabývá čím dál více na významu a naše firmy by si tuto skutečnost měly uvědomit, pokud chtějí být považované za konkurenceschopné a uplatňovat přínosy ze získané konkurenční výhody

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    MendelNet 2004

  • ISBN

    80-7302-088-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    1-10

  • Publisher name

    nakladatelství KONVOJ

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Nov 26, 2004

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article