All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing communication on the fill markets and its value for firm´s competitiveness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502136" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502136 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost

  • Original language description

    Žádná firma si nemůže být jista svou tržní pozicí a růstem tržního potenciálu. Trh, které je ziskový, láká další firmy, které se snaží získat tržní podíl a tím se trh stává nasyceným. Ale také na trzích, které se staly nasycenými je možné držet tržní podíl a ziskovost. Jednou z cest jak toho dosáhnout je efektivní využití marketingové komunikace. Podpoření dobrého jména a větší zájem o klienta může napomoci ke konsolidaci tržní pozice firmy. Jedním z příkladů nasyceného trhu je trh stavebního spoření vČR. Tento trh používám pro popsání problémů marketingové komunikace na nasycených trzích.

  • Czech name

    Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost

  • Czech description

    Žádná firma si nemůže být jista svou tržní pozicí a růstem tržního potenciálu. Trh, které je ziskový, láká další firmy, které se snaží získat tržní podíl a tím se trh stává nasyceným. Ale také na trzích, které se staly nasycenými je možné držet tržní podíl a ziskovost. Jednou z cest jak toho dosáhnout je efektivní využití marketingové komunikace. Podpoření dobrého jména a větší zájem o klienta může napomoci ke konsolidaci tržní pozice firmy. Jedním z příkladů nasyceného trhu je trh stavebního spoření vČR. Tento trh používám pro popsání problémů marketingové komunikace na nasycených trzích.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z 1. mezinárodní konference o spolupráci univerzit, organizací, podnikatelů a veřejné správy Zlínského kraje na téma: Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků

  • ISBN

    80-7318-117-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    112-124

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Jan 1, 2004

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article