Marketing communication on the fill markets and its value for firm´s competitiveness
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502136" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502136 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost
Original language description
Žádná firma si nemůže být jista svou tržní pozicí a růstem tržního potenciálu. Trh, které je ziskový, láká další firmy, které se snaží získat tržní podíl a tím se trh stává nasyceným. Ale také na trzích, které se staly nasycenými je možné držet tržní podíl a ziskovost. Jednou z cest jak toho dosáhnout je efektivní využití marketingové komunikace. Podpoření dobrého jména a větší zájem o klienta může napomoci ke konsolidaci tržní pozice firmy. Jedním z příkladů nasyceného trhu je trh stavebního spoření vČR. Tento trh používám pro popsání problémů marketingové komunikace na nasycených trzích.
Czech name
Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost
Czech description
Žádná firma si nemůže být jista svou tržní pozicí a růstem tržního potenciálu. Trh, které je ziskový, láká další firmy, které se snaží získat tržní podíl a tím se trh stává nasyceným. Ale také na trzích, které se staly nasycenými je možné držet tržní podíl a ziskovost. Jednou z cest jak toho dosáhnout je efektivní využití marketingové komunikace. Podpoření dobrého jména a větší zájem o klienta může napomoci ke konsolidaci tržní pozice firmy. Jedním z příkladů nasyceného trhu je trh stavebního spoření vČR. Tento trh používám pro popsání problémů marketingové komunikace na nasycených trzích.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z 1. mezinárodní konference o spolupráci univerzit, organizací, podnikatelů a veřejné správy Zlínského kraje na téma: Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků
ISBN
80-7318-117-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
112-124
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Jan 1, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—