All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505050" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505050 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    V-CRM

  • Original language description

    Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. V článku se zabývám pojmem v-CRM. Aby došlo k lepšímu pochopení a nedošlo k přetrhnutí logické nitě, nejdříve se zmiňuji o CRM, následně e-CRM a poslední je právě zmiňované v-CRM. V článku jsem uvedl i kapitolku o firemních hodnotách, které s touto problematikou úzce souvisí. Musíme si uvědomit, že vztah k zákazníkům, který je založený na hodnotách, bude určovat budoucnost celosvětového podnikání a je jedno v kterém odvětví naše firma působí.

  • Czech name

    V-CRM

  • Czech description

    Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. V článku se zabývám pojmem v-CRM. Aby došlo k lepšímu pochopení a nedošlo k přetrhnutí logické nitě, nejdříve se zmiňuji o CRM, následně e-CRM a poslední je právě zmiňované v-CRM. V článku jsem uvedl i kapitolku o firemních hodnotách, které s touto problematikou úzce souvisí. Musíme si uvědomit, že vztah k zákazníkům, který je založený na hodnotách, bude určovat budoucnost celosvětového podnikání a je jedno v kterém odvětví naše firma působí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mezinárodní Baťova doktorandská konference

  • ISBN

    80-7318-384-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article