Suggested Customer Relationship Management (CRM) Implementation for Businesses
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506444" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506444 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Doporučený postup aplikace Customer Relationship Management ve firmách.
Original language description
Zavádění CRM ve firmách není v žádném případě levnou záležitostí. Přesto více než 50 % aplikací je neúspěšných. Neúspěch je často důsledkem jediného chybného předpokladu, že CRM je softwarový nástroj, který za vás bude řídit vztahy se zákazníky. CRM takovým nástrojem rozhodně není. Software je pouze podporou CRM, nikoli jeho hlavním bodem.
Czech name
Doporučený postup aplikace Customer Relationship Management ve firmách.
Czech description
Zavádění CRM ve firmách není v žádném případě levnou záležitostí. Přesto více než 50 % aplikací je neúspěšných. Neúspěch je často důsledkem jediného chybného předpokladu, že CRM je softwarový nástroj, který za vás bude řídit vztahy se zákazníky. CRM takovým nástrojem rozhodně není. Software je pouze podporou CRM, nikoli jeho hlavním bodem.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi."
ISBN
978-80-7318-536-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
113
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—