Methodology of Cultural Aspects of Marketing Research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509818" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509818 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů
Original language description
Článek se zabývá metodickými kroky marketingového výzkumu, jehož zaměření se týká kulturních aspektů využitých v české televizní reklamě. Cílem je srovnání rozdílných přístupů v dotazování u odborné a naopak u laické veřejnosti. Pro potřeby výzkumu bylovyužito sedmi produktových kategorií, které díky své různorodosti pomohou poskytnout komplexní obraz o využívání reklamních apelů v televizních spotech primárně určených českému divákovi. Předmětem článku nejsou konkrétní výsledky zkoumání.
Czech name
Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů
Czech description
Článek se zabývá metodickými kroky marketingového výzkumu, jehož zaměření se týká kulturních aspektů využitých v české televizní reklamě. Cílem je srovnání rozdílných přístupů v dotazování u odborné a naopak u laické veřejnosti. Pro potřeby výzkumu bylovyužito sedmi produktových kategorií, které díky své různorodosti pomohou poskytnout komplexní obraz o využívání reklamních apelů v televizních spotech primárně určených českému divákovi. Předmětem článku nejsou konkrétní výsledky zkoumání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
proceedings of the 3rd international scientific conference for PhD. Students and young scientists, School of Business Administration in Karvina
ISBN
978-80-7248-620-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě
Place of publication
Opava
Event location
Karviná
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—