All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodology of Cultural Aspects of Marketing Research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509818" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509818 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů

  • Original language description

    Článek se zabývá metodickými kroky marketingového výzkumu, jehož zaměření se týká kulturních aspektů využitých v české televizní reklamě. Cílem je srovnání rozdílných přístupů v dotazování u odborné a naopak u laické veřejnosti. Pro potřeby výzkumu bylovyužito sedmi produktových kategorií, které díky své různorodosti pomohou poskytnout komplexní obraz o využívání reklamních apelů v televizních spotech primárně určených českému divákovi. Předmětem článku nejsou konkrétní výsledky zkoumání.

  • Czech name

    Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů

  • Czech description

    Článek se zabývá metodickými kroky marketingového výzkumu, jehož zaměření se týká kulturních aspektů využitých v české televizní reklamě. Cílem je srovnání rozdílných přístupů v dotazování u odborné a naopak u laické veřejnosti. Pro potřeby výzkumu bylovyužito sedmi produktových kategorií, které díky své různorodosti pomohou poskytnout komplexní obraz o využívání reklamních apelů v televizních spotech primárně určených českému divákovi. Předmětem článku nejsou konkrétní výsledky zkoumání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    proceedings of the 3rd international scientific conference for PhD. Students and young scientists, School of Business Administration in Karvina

  • ISBN

    978-80-7248-620-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě

  • Place of publication

    Opava

  • Event location

    Karviná

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article