Methodology of Research in Field of Using Cultural Aspects in TV Advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509835" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509835 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě
Original language description
Článek se zabývá metodickým popisem nejdůležitějších kroků vedoucích k vytvoření obrazu o užívání kulturních aspektů v televizní reklamě. Autorka se zaměřuje především na výzkumné metody u odlišných cílových skupin a na příkladu dílčích výsledků analyzuje kulturní aspekty využité k oslovení potenciálního spotřebitele televizní reklamou.
Czech name
Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě
Czech description
Článek se zabývá metodickým popisem nejdůležitějších kroků vedoucích k vytvoření obrazu o užívání kulturních aspektů v televizní reklamě. Autorka se zaměřuje především na výzkumné metody u odlišných cílových skupin a na příkladu dílčích výsledků analyzuje kulturní aspekty využité k oslovení potenciálního spotřebitele televizní reklamou.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—