All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Ethics and its role in building a relationship with the customer

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43869067" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43869067 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Etika a její role v budování vztahu se zákazníkem

  • Original language description

    Primárními stakeholdery každé firmy jsou zákazníci, na základě jejich spokojenosti a loajality dosahuje podnik finančních cílů, které si stanovil. Vzájemná závislost mezi dodavatelem a zákazníkem je nedílnou součástí firemního marketingu, jehož efektivnost je do značné míry určena právě dlouhodobým vztahem mezi firmou a zákazníkem. Důvěra je zásadním atributem ekonomického rozvoje a růstu. Uplatňování etických principů je jedním ze zásadních předpokladů vzniku, budování a rozvoje dlouhodobého vztahu sezákazníkem a vytváření pevných vztahů se zákazníkem je jednou z klíčových podmínek k dosahování dlouhodobé prosperity firmy.

  • Czech name

    Etika a její role v budování vztahu se zákazníkem

  • Czech description

    Primárními stakeholdery každé firmy jsou zákazníci, na základě jejich spokojenosti a loajality dosahuje podnik finančních cílů, které si stanovil. Vzájemná závislost mezi dodavatelem a zákazníkem je nedílnou součástí firemního marketingu, jehož efektivnost je do značné míry určena právě dlouhodobým vztahem mezi firmou a zákazníkem. Důvěra je zásadním atributem ekonomického rozvoje a růstu. Uplatňování etických principů je jedním ze zásadních předpokladů vzniku, budování a rozvoje dlouhodobého vztahu sezákazníkem a vytváření pevných vztahů se zákazníkem je jednou z klíčových podmínek k dosahování dlouhodobé prosperity firmy.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Odpovědný management v podnikání a veřejné správě ? cesta do inovační společnosti

  • ISBN

    978-80-89401-75-8

  • Number of pages of the result

    7

  • Pages from-to

    72-78

  • Number of pages of the book

    205

  • Publisher name

    GEORG Žilina a Etika podnikání a veřejné správy, o.s.

  • Place of publication

    Žilina

  • UT code for WoS chapter