Music in Advertisement of Coca-Cola in Christmas time
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870538" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870538 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hudební složka v reklamách Coca-Cola ve vánočním období
Original language description
Kapitola se zabývá analýzou hudební složky marketingové komunikace značky Coca-Cola ve vánočním období. Všímá si změn využívání hudby v reklamních spotech značky v posledních letech. Srovnává také situaci v různých zemích. Z výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu postojů potenciálních spotřebitelů produktů značky Coca-Cola vyplývá, jakým způsobem běžný spotřebitel hudební složku vnímá a jaké jsou jeho preference. Na základě závěrů výzkumu jsou předložena určitá doporučení pro další postup značky v oblasti reklamní hudby.
Czech name
Hudební složka v reklamách Coca-Cola ve vánočním období
Czech description
Kapitola se zabývá analýzou hudební složky marketingové komunikace značky Coca-Cola ve vánočním období. Všímá si změn využívání hudby v reklamních spotech značky v posledních letech. Srovnává také situaci v různých zemích. Z výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu postojů potenciálních spotřebitelů produktů značky Coca-Cola vyplývá, jakým způsobem běžný spotřebitel hudební složku vnímá a jaké jsou jeho preference. Na základě závěrů výzkumu jsou předložena určitá doporučení pro další postup značky v oblasti reklamní hudby.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Globální a lokální v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-36-1
Number of pages of the result
15
Pages from-to
111-125
Number of pages of the book
136
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—