All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Music in Advertisement of Coca-Cola in Christmas time

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870538" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870538 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hudební složka v reklamách Coca-Cola ve vánočním období

  • Original language description

    Kapitola se zabývá analýzou hudební složky marketingové komunikace značky Coca-Cola ve vánočním období. Všímá si změn využívání hudby v reklamních spotech značky v posledních letech. Srovnává také situaci v různých zemích. Z výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu postojů potenciálních spotřebitelů produktů značky Coca-Cola vyplývá, jakým způsobem běžný spotřebitel hudební složku vnímá a jaké jsou jeho preference. Na základě závěrů výzkumu jsou předložena určitá doporučení pro další postup značky v oblasti reklamní hudby.

  • Czech name

    Hudební složka v reklamách Coca-Cola ve vánočním období

  • Czech description

    Kapitola se zabývá analýzou hudební složky marketingové komunikace značky Coca-Cola ve vánočním období. Všímá si změn využívání hudby v reklamních spotech značky v posledních letech. Srovnává také situaci v různých zemích. Z výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu postojů potenciálních spotřebitelů produktů značky Coca-Cola vyplývá, jakým způsobem běžný spotřebitel hudební složku vnímá a jaké jsou jeho preference. Na základě závěrů výzkumu jsou předložena určitá doporučení pro další postup značky v oblasti reklamní hudby.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Globální a lokální v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-36-1

  • Number of pages of the result

    15

  • Pages from-to

    111-125

  • Number of pages of the book

    136

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter