All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Blue and Strong: The Story of ALPA and Leo Heilbrunn

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F22%3A63554438" target="_blank" >RIV/70883521:28130/22:63554438 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.galeriezlin.cz/cs/publikace-a-prostor-zlin/prostor-zlin/" target="_blank" >https://www.galeriezlin.cz/cs/publikace-a-prostor-zlin/prostor-zlin/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Modrý a silný. Příběh značky ALPA a Lea Heilbrunna

  • Original language description

    Článek představuje a hodnotí výstavu v galerii G18 Modrý a silný - shrnutí výzkumu reklamních vizuálních nástrojů značky Alpa z hlediska vizuálních studií a dějin marketingu. Hlavním cílem výstavy bylo poukázat na širokou a rozmanitou škálu zdrojů (ideologií a prototypů), které dokázala prodejní strategie značky využít k budování identity.Podíl reklamního umělce Leo Heilbrunna na budování této identity byl klíčový a do značné míry určil vysokou úroveň marketingové komunikace společnosti, pro kterou se značka Alpa stala doslova legendárním příkladem dobré reklamy &quot;velkého stylu&quot;.

  • Czech name

    Modrý a silný. Příběh značky ALPA a Lea Heilbrunna

  • Czech description

    Článek představuje a hodnotí výstavu v galerii G18 Modrý a silný - shrnutí výzkumu reklamních vizuálních nástrojů značky Alpa z hlediska vizuálních studií a dějin marketingu. Hlavním cílem výstavy bylo poukázat na širokou a rozmanitou škálu zdrojů (ideologií a prototypů), které dokázala prodejní strategie značky využít k budování identity.Podíl reklamního umělce Leo Heilbrunna na budování této identity byl klíčový a do značné míry určil vysokou úroveň marketingové komunikace společnosti, pro kterou se značka Alpa stala doslova legendárním příkladem dobré reklamy &quot;velkého stylu&quot;.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60401 - Arts, Art history

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Prostor Zlín

  • ISSN

    1212-1398

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    29, 4

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    50-54

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database