All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Quantitative data collection methods in educational research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873835" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873835 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kvantitativní metody sběru dat v pedagogických výzkumech

  • Original language description

    Monografie je zaměřena na vybrané otázky metodologie empirického výzkumu v pedagogice, konkrétně na metody sběru dat v kvantitativně orientovaných pedagogických výzkumech. Je určena akademickým pracovníkům vysokých škol, studentům pedagogicky zaměřenýchdoktorských studijních programů a všem zájemcům z oblasti pedagogického výzkumu. Metodologie monografie je postavena na obsahové analýze vybraných metod sběru dat, a to pedagogického pozorování, dotazníku, sociometrie, q-metodologie a sémantického diferenciálu. Hlavním cílem je identifikovat základní společné aspekty vybraných kvantitativně orientovaných metod sběru dat, a zároveň jejich specifika, kterými se navzájem odlišují. Monografie má 3 dílčí cíle. Prvním dílčím cílem je prezentovat vybrané současně využívané metody sběru dat, které se aplikují v kvantitativně orientovaném pedagogickém výzkumu, a na příkladech konkrétních technik sběru dat z reálných výzkumných šetření poukázat na možnosti jejich konstrukce, aplikace, ale předevš

  • Czech name

    Kvantitativní metody sběru dat v pedagogických výzkumech

  • Czech description

    Monografie je zaměřena na vybrané otázky metodologie empirického výzkumu v pedagogice, konkrétně na metody sběru dat v kvantitativně orientovaných pedagogických výzkumech. Je určena akademickým pracovníkům vysokých škol, studentům pedagogicky zaměřenýchdoktorských studijních programů a všem zájemcům z oblasti pedagogického výzkumu. Metodologie monografie je postavena na obsahové analýze vybraných metod sběru dat, a to pedagogického pozorování, dotazníku, sociometrie, q-metodologie a sémantického diferenciálu. Hlavním cílem je identifikovat základní společné aspekty vybraných kvantitativně orientovaných metod sběru dat, a zároveň jejich specifika, kterými se navzájem odlišují. Monografie má 3 dílčí cíle. Prvním dílčím cílem je prezentovat vybrané současně využívané metody sběru dat, které se aplikují v kvantitativně orientovaném pedagogickém výzkumu, a na příkladech konkrétních technik sběru dat z reálných výzkumných šetření poukázat na možnosti jejich konstrukce, aplikace, ale předevš

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7454-553-5

  • Number of pages

    133

  • Publisher name

    Academia Centrum UTB ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book