Quantitative data collection methods in educational research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873835" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873835 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kvantitativní metody sběru dat v pedagogických výzkumech
Original language description
Monografie je zaměřena na vybrané otázky metodologie empirického výzkumu v pedagogice, konkrétně na metody sběru dat v kvantitativně orientovaných pedagogických výzkumech. Je určena akademickým pracovníkům vysokých škol, studentům pedagogicky zaměřenýchdoktorských studijních programů a všem zájemcům z oblasti pedagogického výzkumu. Metodologie monografie je postavena na obsahové analýze vybraných metod sběru dat, a to pedagogického pozorování, dotazníku, sociometrie, q-metodologie a sémantického diferenciálu. Hlavním cílem je identifikovat základní společné aspekty vybraných kvantitativně orientovaných metod sběru dat, a zároveň jejich specifika, kterými se navzájem odlišují. Monografie má 3 dílčí cíle. Prvním dílčím cílem je prezentovat vybrané současně využívané metody sběru dat, které se aplikují v kvantitativně orientovaném pedagogickém výzkumu, a na příkladech konkrétních technik sběru dat z reálných výzkumných šetření poukázat na možnosti jejich konstrukce, aplikace, ale předevš
Czech name
Kvantitativní metody sběru dat v pedagogických výzkumech
Czech description
Monografie je zaměřena na vybrané otázky metodologie empirického výzkumu v pedagogice, konkrétně na metody sběru dat v kvantitativně orientovaných pedagogických výzkumech. Je určena akademickým pracovníkům vysokých škol, studentům pedagogicky zaměřenýchdoktorských studijních programů a všem zájemcům z oblasti pedagogického výzkumu. Metodologie monografie je postavena na obsahové analýze vybraných metod sběru dat, a to pedagogického pozorování, dotazníku, sociometrie, q-metodologie a sémantického diferenciálu. Hlavním cílem je identifikovat základní společné aspekty vybraných kvantitativně orientovaných metod sběru dat, a zároveň jejich specifika, kterými se navzájem odlišují. Monografie má 3 dílčí cíle. Prvním dílčím cílem je prezentovat vybrané současně využívané metody sběru dat, které se aplikují v kvantitativně orientovaném pedagogickém výzkumu, a na příkladech konkrétních technik sběru dat z reálných výzkumných šetření poukázat na možnosti jejich konstrukce, aplikace, ale předevš
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7454-553-5
Number of pages
133
Publisher name
Academia Centrum UTB ve Zlíně
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—