PROFESSIONAL SELF-EFFICIENCY: ADAPTING SELF QUESTIONNAIRE-EFFICIENCY FOR FOREIGN LANGUAGE TEACHERS AND CONSTRUCTION OF ITEMS TO THE QUESTIONNAIRE FOR SELF-EVALUATION FOR SOCIAL PEDAGOGICAL WORKERS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63521038" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63521038 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/43768" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/43768</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
PROFESNÍ SELF-EFFICACY: ADAPTACE DOTAZNÍKŮ SELF-EFFICACY PRO UČITELE CIZÍCH JAZYKŮ A KONSTRUKCE POLOŽEK DO DOTAZNÍKU SELF-EFFICACY PRO SOCIÁLNĚ PEDAGOGICKÉ PRACOVNÍKY
Original language description
Příspěvek se zabývá tématikou profesní zdatnosti /self- efficacy/ učitelů anglického jazyka na středních školách a sociálně aktivizačních pracovníků. V prvním případě se zabýváme adaptací dotazníku self-efficacy u učitelů anglického jazyka na středních školách v České republice. Prvotní dotazník je sestaven z částí „Zdatnost motivovat žáky“, „Zdatnost používat vyučovací postupy“ a „Zdatnost řídit třídu“. Ve druhém případě se jedná o formulaci profesních položek do dotazníku pro sociálně-aktivizační pracovníky s rodinou se zaměřením na jejich edukační aspekt v práci.
Czech name
PROFESNÍ SELF-EFFICACY: ADAPTACE DOTAZNÍKŮ SELF-EFFICACY PRO UČITELE CIZÍCH JAZYKŮ A KONSTRUKCE POLOŽEK DO DOTAZNÍKU SELF-EFFICACY PRO SOCIÁLNĚ PEDAGOGICKÉ PRACOVNÍKY
Czech description
Příspěvek se zabývá tématikou profesní zdatnosti /self- efficacy/ učitelů anglického jazyka na středních školách a sociálně aktivizačních pracovníků. V prvním případě se zabýváme adaptací dotazníku self-efficacy u učitelů anglického jazyka na středních školách v České republice. Prvotní dotazník je sestaven z částí „Zdatnost motivovat žáky“, „Zdatnost používat vyučovací postupy“ a „Zdatnost řídit třídu“. Ve druhém případě se jedná o formulaci profesních položek do dotazníku pro sociálně-aktivizační pracovníky s rodinou se zaměřením na jejich edukační aspekt v práci.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Fórum mladých výzkumníků VI.
ISBN
978-80-7454-792-8
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
15
Pages from-to
9-23
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Oct 3, 2018
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—