Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
7E10051

POWERtrain for FUture Light-duty vehicles

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Podpora projektů sedmého rámcového programu Evropského společenství pro výzkum, technologický rozvoj a demonstrace (2007 až 2013) podle zákona č. 171/2007 Sb.

  • Veřejná soutěž

    FP7-SST-2008-RTD-1

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    RP - Spolufinancování programu EK

  • Číslo smlouvy

    1090/2011-321

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    POWERtrain for FUture Light-duty vehicles

  • Anotace anglicky

    The project aims to develop new powertrain concepts with significant comtribution to CO2 emissions reduction for passenger cars and light-duty vehicles for the new vehicle fleet in 2020. The research target for SI engines is reduction CO2 emissions by 40% (in comparison to 2005), for CI engines by 20%.The objective includes also the target of near-zero emission levels (better than EURO 6) maintained during useful life of engines and keeping into account real life emissions, in line with intention to amend the test emission test procedures. 3 different concepts of engines are chosen: DISI engine with VVA and ultra-downsized by advanced turbocharging, CI two stroke engine integrating HCCI and low temperature combustion (CVUT carries on the research in this subproject) and combined combustion system for a CI engine dedicated to new fuel formulation.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • CEP - hlavní obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • CEP - vedlejší obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - další vedlejší obor

    BJ - Termodynamika

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20104 - Transport engineering<br>20301 - Mechanical engineering<br>20303 - Thermodynamics<br>20704 - Energy and fuels

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Hodnocení výsledků řešení ministerstvo neprovádí, neboť podmínkou podpory je, že uchazeč byl vybrán mezinárodním poskytovatelem v souladu s pravidly příslušného programu. Projekt je hodnocen až po jeho schválení mezinárodním poskytovatelem.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2010

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2013

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    20. 3. 2013

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP14-MSM-7E-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2014

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 609 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 609 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč