Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum dynamických vlastností v úvahu přicházejících železničních vozidel při zvýšených rychlostech a vyšším nedostatku převýšení

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo dopravy

  • Program

    Harmonizace podmínek pro rozvoj, bezpečnost a spolehlivost dopravy se zřetelem na začleňování ČR do mezinárodních struktur

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    České dráhy státní organizace Výzkumný ústav železniční Praha, odštěpný ústav

  • Druh soutěže

    VZ - Veřejná zakázka

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Development of the dynamic properties for possibly rolling stock under conditions increasing speeds and higher cant deficient

  • Anotace anglicky

    This task is oriented to testing of traffic by chosen polled rail vehicles of Czech Railways on corridor routes from the point of view of ride on straight sections (with superelevation 1:40) and on curves of deficient superelevation 130 mm. The solutionof coherent problems (adaptations of chosen rail vehicles, arrangement and conduction of trains by exploiting of resources of the train traffic flow sheets).

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20104 - Transport engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Přínosy spočívají v klidnějším chodu a nižším opotřebení vozidel včetně sníženého namáhání tratí, nelze je přímo číselně kvantifikovat.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 1996

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2001

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2002/MDS/MDS2CB/U/N/3:1

  • Datum dodání záznamu

    25. 6. 2002

Finance

  • Celkové uznané náklady

    18 135 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    18 135 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč