Marketingový potenciál českého operního publika
Cíle projektu
Hlavním cílem projektu Marketingový potenciál českého operního publika je zjištění a popsání dosud nevyužitého marketingového potenciálu českého operního diváctva a zároveň formulování strategie, jak tento potenciál důsledně využít. Výsledná strategie bude formulována na základě výsledků marketingových šetření probíhajících simultánně ve všech kamenných operních divadlech České republiky a opakujících se v pravidelném jednoročním intervalu mezi léty 2007 a 2011. A dále na základě závěrů pravidelných výročních konferencí za účasti jak ředitelů stálých českých divadel s operním souborem, tak šéfů stálých českých operních souborů, jejich marketingových a propagačních pracovníků, tak i zahraničních akademických odborníků v disciplínách arts marketing a audience developement.
Klíčová slova
Opera AudienceCzech Opera AudienceArts MarketingOpera MarketingOpera
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo kultury
Program
Vědecko-dokumentární zhodnocení vývoje hudebního, divadelního a výtvarného umění, literární historie, teorie a kritiky, analyticko-sociologické studie současného stavu kultury na území ČR a výzkum a vědecké zhodnocení masmédií a audiovize
Veřejná soutěž
Zhodnocení vývoje hudebního, divadelního a výtvarného umění 2 (SMK0200700003)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
6/2007/OUK
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Czech Opera Audience Marketing Potential
Anotace anglicky
Among major objectives of the project are considered: defining and describing of so far underused marketing potential of the Czech opera audience as well as an intention to formulate a strategy how to entirely exploit such underused potential. The strategy will be based on researches of the opera audience. The researches will be conducted simultaneously in all 10 permanent opera houses in the Czech Republic. The researches will be repeated once every year between the years of 2007 and 2011. At the same,annual conferences will be held by managements of all the permanent Czech opera houses and arts marketing and audience development experts to examine surveys findings. Conclusions reached at the conferences will be considered while strategy is being formulated as well.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
CEP - hlavní obor
AA - Filosofie a náboženství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory
(dle převodníku)60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology
60302 - Ethics (except ethics related to specific subfields)
60303 - Theology
60304 - Religious studies
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena
Zhodnocení výsledků projektu
V rámci dotazníkového šetření mezi návštěvníky českých operních domů se podařilo shromáždit a analyticky vyhodnotit množství do té doby nedostupných dat. Výsledky výzkumu jsou zveřejněny formou interaktivní on-line databáze a souhrnného publikačního výs?
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 3. 2007
Ukončení řešení
31. 12. 2011
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
10. 3. 2011
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP12-MK0-DD-U/02:2
Datum dodání záznamu
11. 9. 2012
Finance
Celkové uznané náklady
484 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
484 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč
Uznané náklady
484 tis. Kč
Statní podpora
484 tis. Kč
0%
Poskytovatel
Ministerstvo kultury
CEP
AA - Filosofie a náboženství
Doba řešení
01. 03. 2007 - 31. 12. 2011