Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový potenciál českého operního publika

Cíle projektu

Hlavním cílem projektu Marketingový potenciál českého operního publika je zjištění a popsání dosud nevyužitého marketingového potenciálu českého operního diváctva a zároveň formulování strategie, jak tento potenciál důsledně využít. Výsledná strategie bude formulována na základě výsledků marketingových šetření probíhajících simultánně ve všech kamenných operních divadlech České republiky a opakujících se v pravidelném jednoročním intervalu mezi léty 2007 a 2011. A dále na základě závěrů pravidelných výročních konferencí za účasti jak ředitelů stálých českých divadel s operním souborem, tak šéfů stálých českých operních souborů, jejich marketingových a propagačních pracovníků, tak i zahraničních akademických odborníků v disciplínách arts marketing a audience developement.

Klíčová slova

Opera AudienceCzech Opera AudienceArts MarketingOpera MarketingOpera

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo kultury

  • Program

    Vědecko-dokumentární zhodnocení vývoje hudebního, divadelního a výtvarného umění, literární historie, teorie a kritiky, analyticko-sociologické studie současného stavu kultury na území ČR a výzkum a vědecké zhodnocení masmédií a audiovize

  • Veřejná soutěž

    Zhodnocení vývoje hudebního, divadelního a výtvarného umění 2 (SMK0200700003)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    6/2007/OUK

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Czech Opera Audience Marketing Potential

  • Anotace anglicky

    Among major objectives of the project are considered: defining and describing of so far underused marketing potential of the Czech opera audience as well as an intention to formulate a strategy how to entirely exploit such underused potential. The strategy will be based on researches of the opera audience. The researches will be conducted simultaneously in all 10 permanent opera houses in the Czech Republic. The researches will be repeated once every year between the years of 2007 and 2011. At the same,annual conferences will be held by managements of all the permanent Czech opera houses and arts marketing and audience development experts to examine surveys findings. Conclusions reached at the conferences will be considered while strategy is being formulated as well.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology
    60302 - Ethics (except ethics related to specific subfields)
    60303 - Theology
    60304 - Religious studies

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena

  • Zhodnocení výsledků projektu

    V rámci dotazníkového šetření mezi návštěvníky českých operních domů se podařilo shromáždit a analyticky vyhodnotit množství do té doby nedostupných dat. Výsledky výzkumu jsou zveřejněny formou interaktivní on-line databáze a souhrnného publikačního výs?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 3. 2007

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2011

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    10. 3. 2011

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP12-MK0-DD-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    11. 9. 2012

Finance

  • Celkové uznané náklady

    484 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    484 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč

Uznané náklady

484 tis. Kč

Statní podpora

484 tis. Kč

0%


Poskytovatel

Ministerstvo kultury

CEP

AA - Filosofie a náboženství

Doba řešení

01. 03. 2007 - 31. 12. 2011