Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MATES - Podpora systematické práce se žáky SŠ v oblasti rozvoje matematiky

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

  • Číslo smlouvy

    6/11

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    MATES - Support of systematic work with high school students in the area math.

  • Anotace anglicky

    Main goal of the project is to support systematic approach to secondary school students in the area of mathematics, and to motivate them for further work in the area of research and development in mathematical and technical fields. In the course of the project, we will create and validate a system of further education in mathematics which enables talented students to develop their talents. The project reacts to downfall of students? interest in mathematics which projects to low interest in technical professions and affects the whole society. In the project, we will organize weekly non-compulsory seminars for students with talent and interest in mathematics. Four times a year, seminars targeted to solving mathematical problems will be organized at different high schools in Moravian regions. Selected students we will be invited to outdoor workshops. We will also link with foreign schools that achieve substantial results in teaching mathematics. Our work with mathematical talents will be supported by newly created e-learning internet portal. The project will affect 120 students.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Cílem projektu bylo uplatňování a zlepšování organizačních forem výuky a vyučovacích metod v matematice se zaměřením na mimořádně nadané žáky. Při řešení projektu byl vytvořen a ověřen inovativní systém podpory výuky matematiky, který umožnil mimořádně ?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2009

  • Ukončení řešení

    30. 6. 2012

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    9. 2. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP13-MSM-EE-U/04:4

  • Datum dodání záznamu

    5. 1. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    6 933 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    6 933 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč